וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריטים אישיים של סטיב ג'ובס ומזכרות נדירות מוצעים במכירה פומבית היסטורית

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 12:45

בית המכירות הפומביות RR Auction מציע פריטים נדירים של מייסד אפל האגדי, במכירה מיוחדת תחת השם "סטיב ג'ובס ומהפכת אפל". אם תרצו לרכוש את המחשב הראשון, למשל, תצטרכו להיפרד מכ-300 אלף דולר

תמונה פולארויד של סטיב ג'ובס. RR Auction, אתר רשמי
תמונת פולארויד של סטיב ג'ובס שמוצעת למכירה/אתר רשמי, RR Auction

תחת השם "סטיב ג'ובס ומהפכת אפל" - בית המכירות הפומביות RR Auction מציג בימים אלו מכירה יוצאת דופן בשם, הכוללת מגוון פריטי אספנות נדירים הקשורים לחברה המיתולוגית ולמייסדה האיקוני.

במוקד המכירה הפומבית, מעיל העור החום המפורסם של ג'ובס, בו נראה בתצלום משנת 1983 מראה אצבע משולשת לשלט של IBM. המעיל, שצפוי להימכר ב-75 אלף דולר, עשוי עור איכותי עם בטנת פרווה, הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת המרדנית של ג'ובס ומהמאבק של אפל בחברת הענק IBM.

התמונה המפורסת של סטיב ג'ובס, עם ג'קט העור

פריט נוסף בעל ערך היסטורי הוא סט של תשע תמונות פולארויד צבעוניות, שצולמו זמן קצר לאחר הקמת NeXT, חברת המחשבים שייסד ג'ובס לאחר שעזב את אפל. התמונות, ששימשו כתגי זיהוי זמניים לעובדים, מציגות את ג'ובס לצד שמונה מעובדי החברה הראשונים, ביניהם בכירים לשעבר באפל שהצטרפו אליו להרפתקה החדשה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'קט העור של סטיב ג'ובס שנמכר במכירה פומבית. RR Auction, אתר רשמי
ג'קט העור של סטיב ג'ובס שנמכר במכירה פומבית/אתר רשמי, RR Auction

בנוסף לפריטים האישיים הללו, המכירה הפומבית מציעה מגוון רחב של מזכרות נדירות אחרות, כולל מחשב Apple-1 המקורי (המחשב הראשון של אפל), שמקורו מעובדת אפל לשעבר, דנה רדינגטון. המחשב נמצא בעבר במשרדו של סטיב ג'ובס והוענק לרדינגטון על ידי ג'ובס ושותפו, סטיב ווזניאק. המחיר הצפוי? יותר מ-300 אלף דולר.

מחשב Apple-1 בבית המכירות RR Auction. RR Auction, אתר רשמי
המכירה הפומבית מציעה מגוון רחב של מזכרות נדירות אחרות, כולל מחשב Apple-1/אתר רשמי, RR Auction

וזה לא הכל, בין שלל הפריטים גם נמצא האייפון הראשון (iPhone 2G) מדגם 4 גיגה-בייט, במצב חדש ובאריזה המקורית. דגם ה-4 גיגה-בייט של האייפון הראשון נחשב לנדיר במיוחד. אפל הפסיקה את ייצורו כחודשיים לאחר ההשקה. כתוצאה מכך, נותרו בעולם רק מספר קטן של מכשירים כאלה. בעבר נמכר במכשיר בסכומים של מעל 190,000 דולר, וב-RR Auction מעריכים כי גם הפעם המחיר יגיע לכ-80 אלף דולר ויותר.

האייפון הראשון במכירה פומבית. RR Auction, אתר רשמי
בין שלל הפריטים גם נמצא האייפון הראשון (iPhone 2G) מדגם 4 גיגה-בייט/אתר רשמי, RR Auction

המכירה כוללת גם פריטים נוספים, כמו המחאות (צ'קים) של חברת אפל בתחילת דרכה, תחת השם Apple Computer, חתומות על ידי סטיב ג'ובס (עם צפי למכירה בכ-25 אלף דולר). בנוסף, אפשר גם למצוא את ספר המחזור של ג'ובס מ-1972, מגזינים ישנים בהם הופיע על השער, וכן מחשבי מקינטוש ומזכרות נוספות הקשורות לחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully