וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המסתורי בו כדור אור שנע במהירות מפיל אדם שעולה במדרגות

4.8.2024 / 0:09

תיעוד חסר הסבר: מצלמות אבטחה קלטו חפץ עגול נע במהירות מסחררת, פוגע באדם ומפיל אותו מהמדרגות. על פי הדיווחים הוא פונה לבית החולים ונזקק ל-24 תפרים כשעדיין לא ידוע מה פגע בו

גבר פונה לבי"ח אחרי שנפגע על ידי "כדור אור" מעופף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זהו הרגע המוזר שבו חפץ מסתורי מתעופף באוויר במהירות היישר לתוך אדם ומפיל אותו בכניסה לביתו. בתיעוד ממצלמת האבטחה רואים אדם שעובר דרך דלת כניסה ועולה במדרגות - פותח דלת רשת ונעמד מתחת למשקוף. כעבור כמה שניות מגיח לפתע "כדור אור" מאחורי מערבל בטון (בחלקו השמאלי של הפריים) ועף במהירות מסחררת לכיוון הדלת. האיש נזרק אחורה במהירות ונופל במורד המדרגות על האדמה. באופן מוזר, זה כאילו האיש נדחף מהבניין בכוח, למרות שהחפץ עף לתוכו.

הסרטון צולם ככל הנראה בקולומביה ב-21 ביולי, לפי המשתמש שפרסם אותו ב-Reddit, שם צבר מיליוני צפיות.

בסאן הבריטי דווח שלאחר הפגיעה האיש נראה שוכב מחוסר הכרה על הקרקע כששניים אחרים מגיעים לעזרתו. הגולש ברדיט שפרסם את הצילומים אמר כי הקורבן של החפץ המוזר אושפז בבית חולים.

מה זה יכול להיות?!?

בפוסט נכתב: "אז זה קרה לפני כמה ימים בעיר הולדתי בקולומביה. חפץ ממש מהיר ומוזר הפיל אדם לרצפה דרך המדרגות. הוא נזקק ל- 24 תפרים בבית החולים. לא הייתי מסווג את מה שפגע בו ככדור וחלק מהחברים שלי חושבים שזו גם לא חיה. מה אתם חושבים?"

הטענות שהתקרית המסתורית התרחשה בקולומביה אינן מאושרות, וה-DailyMail.com פנה למשטרה הלאומית של קולומביה, אך לא הצליחה להשיג אישור שהאירוע אכן התרחש בדרום אמריקה, או בכלל.

אולם לצופים שהגיבו לצילומים היו הרבה השערות מהו האובייקט, כרבים חשבו שזהו חרק שפגע באדם, אולם אחד מהמגיבים כתב "אני לא חושב שזה חרק. זה יוצא מאחורי הדבר העגול הזה ולא מחוץ למסך. יש אור מוזר שמאיר מימין לאובייקט העגול רגע לפני שהוא מופיע והדלת לא זזה עד שהעצם המעופף מגיע - כך שצירוף מקרים נראה לא סביר. אני צריך לדעת מה הבחור הזה זוכר ממה שקרה".

חלק מהצופים שיערו שה"כדור" הזה הוא בכלל איזושהי אשליה או השתקפות, והאיש הועף מביתו על ידי כוח שהגיע מתוכו שלא נקלט על ידי המצלמה. אחד אחר שזכה לתגובות רבות ניסה למצוא הסבר הגיוני וכתב שזה ​"משהו שקשור חזק לדלת כדי להחזיק אותה פתוחה. אם מסתכלים טוב, אפשר לראות שהדלת מתחילה להיסגר ממש לפני שזה קרה". אחד אחר תהה: "המחשבה הראשונה שלי הייתה שזה קרה בגלל תאונת דרכים או משהו שעף לעברו ממכונית. האם יש כביש סואן בקרבת מקום?", אך האדם ששיתף את הסרטון טען שהכביש הקרוב ביותר לבית נמצא במרחק של כ-400 מטרים.

מצד שני, היו כמובן שלל תגובות שטענו שזה הכל קרה בגלל כוח על-טבעי כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully