וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפיתוח הזה יעזור לכם להפסיק לנחור?

מיזם ייחודי בשם "לילה רגוע" - במסגרתו פותח התקן דנטלי שבא לתת מענה לנחירות ולדום נשימה חסימתי בשינה, ללא ניתוח: "אנשים לא מודעים לבעיה"

התקן- לילה רגוע למניעת דום לב ונחירות צילום. יוסי ספוז'ניק,
התקן- לילה רגוע למניעת דום לב ונחירות צילום/יוסי ספוז'ניק

מיזם ייחודי בשם "לילה רגוע" - במסגרתו פותח התקן דנטלי שבא לתת מענה לנחירות ולדום נשימה חסימתי בשינה, ללא ניתוח. ההתקן הדנטלי עדין במיוחד, עשוי שלד מתכת של כרום קובלט- אקריל רפואי חומר הלקוח מתחום טכנאות השיניים, שמורכב על הלסת התחתונה והעליונה, רק בזמן השינה. שלד ההתקן מיוצר במדפסת תלת מימד. ההתקן מונע את נפילת הלסת התחתונה ובכך משאיר את נתיב האוויר פתוח במשך כל הלילה.

יוסי ספוז'ניק טכנאי שיניים עם למעלה מ-40 שנות ניסיון, התמקצע בהבנת מבנה השיניים והלסת ונחשף לידע החסר בכל הקשור לטיפול בנחירות ובדום נשימה בשינה.

תסמונת דום נשימה בשינה מתרחשת בקרב מבוגרים רבים כשבסיס הלשון, דפנות החך והלוע צונחים לאחור לכיוון מערכת הנשימה, וכך יוצרים מחסום לזרימת האוויר שמנסה להגיע לריאות. בזמן הזה הגוף מפסיק לנשום לכמה שניות, כמות החמצן יורדת והגוף מתאמץ משמעותית כדי לספק למערכת הנשימה את האוויר שלו היא זקוקה.

תופעה זו עלולה לחזור מספר רב של פעמים במהלך הלילה, ולהוות לעיתים סכנת חיים. "אנשים לא מודעים לבעיה הזו ועלולים לקבל התקף לב", מזהיר יוסי ספוז'ניק.לדבריו אין פתרון לדום נשימה למניעת נפילת הלסת שחוסמת את נתיב האוויר ובעצם גורמת לנחירות או להפסקת נשימה. במשך 15 שנה הוא פיתח התקן דנטלי שמאפשר לישון אתו החל מהלילה הראשון ללא בעיה.

ההתקן מונע את נפילת הלסת התחתונה ובכך משאיר את נתיב האוויר פתוח במשך כל הלילה.
התאמת ההתקן מתבצעת בעת ביקור אצל רופא שיניים אשר נוטל חלק במיזם שם עוברים אבחון והתאמה ואז נקבע לכל אחד מהו הקידום המינימלי שהלסת שלו זקוקה, מדגימים את השפעת המכשיר וכן מתבצעת הערכת מצב יחד עם ופא השיניים, כדי לוודא שהשיניים של אותו אדם יעמדו בעומס.כמובן שגם תוצאות של עבדות השינה נלקחות בחשבון בעת הכנת ההתקן.

  • עוד באותו נושא:
  • מיזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully