וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לבלאגן: וואטסאפ תאפשר לכם ליצור "רשימות" של אנשי קשר

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 10:10

סוף סוף קצת סדר: וואטסאפ מפתחים פיצ'ר חדש שיאפשר לכם ליצור רשימות מותאמות אישית של אנשי קשר וקבוצות, במטרה להקל על ההתנהלות באפליקציה. כך זה נראה

וואטסאפ. Shutterstock, עיבוד תמונה
וואטסאפ/עיבוד תמונה, Shutterstock

וואטסאפ ממשיכה במאמציה לשיפור חווית המשתמש, והפעם עם פיצ'ר חדש שיאפשר לכם לארגן את אנשי הקשר והקבוצות שלכם בצורה יעילה יותר. לפי דיווח באתר WABetaInfo, גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ לאנדרואיד חושפת פיצ'ר בשם Lists ("רשימות") שיאפשר יצירת רשימות מותאמות אישית של אנשי קשר וקבוצות. תפריט הרשימות החדש יופיע בהגדרות האפליקציה תחת התיאור "ניהול אנשים וקבוצות".

הפיצ'ר החדש צפוי להיות שימושי במיוחד למשתמשים עם מספר רב של אנשי קשר, שכן הוא יאפשר ליצור רשימות ייעודיות כמו "משפחה", "חברים", "עבודה" ועוד. רשימות אלו יוכלו לשמש כמסננים מיוחדים שיציגו רק את אנשי הקשר והקבוצות הרלוונטיים לאותה קטגוריה. צעד זה צפוי להקל על משתמשים רבים שמתקשים להתנהל בתוך אפליקציית המסרים עמוסת אנשי הקשר והקבוצות, ויאפשר להם להתמקד בתקשורת עם האנשים הרלוונטיים להם בכל רגע נתון.

פיצ'ר ה-"רשימות" בוואטסאפ. wabetainfo, אתר רשמי
פיצ'ר ה-"רשימות" בוואטסאפ/אתר רשמי, wabetainfo

בנוסף, ישנה אפשרות שהפיצ'ר ישמש גם עבור עדכוני סטטוס ("הסטוריז של וואטסאפ"), כך שמשתמשים יוכלו לשתף תמונות וסרטונים עם הקהל הרלוונטי ביותר. כמו כל פיצ'ר שנמצא בפיתוח, גם ה-Lists החדש לניהול רשימות צפוי להיות זמין בעדכון עתידי של וואטסאפ, כל לאנדרואיד וגם ל-iOS (אייפון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully