וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר עיצובי בסמסונג: יו"ר החברה זועם על העתקה מאפל

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 13:34

סמסונג נמצאת תחת אש בעקבות השקת מוצרים חדשים הדומים באופן מחשיד לאלו של אפל, מה שגרם לזעם מצד יו"ר החברה ולתגובות שליליות מהציבור. על פי מקורות פנימיים: "האווירה הפנימית כרגע מאוד קשה"

האוזניות החדשות של סמסונג. צילום מסך, אתר רשמי
סדרת ה-Galaxy Buds של סמסונג/אתר רשמי, צילום מסך

גל ההשקות האחרון של סמסונג עורר סערה בעולם הטכנולוגיה, אך לא מהסיבות הנכונות. ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, מוצאת את עצמה בלב סערה של ביקורת ציבורית וזעם פנימי בתוך החברה, בעקבות השקת מוצרים חדשים שזכו ללעג על הדמיון יוצא הדופן שלהם למוצרי אפל. גל הביקורת, שהחל מאז השקת הסמארטפונים המתקפלים של סמסונג בחודש שעבר, מתמקד בעיקר באוזניות ה-Galaxy Buds החדשות ובשעון ה-Galaxy Watch Ultra, שמזכירים באופן חשוד את ה-AirPods וה-Apple Watch Ultra בהתאמה.

באתר החדשות הקוריאני AjuNews דווח כי יו"ר סמסונג אלקטרוניקס, לי ג'ה יונג, הביע אי-שביעות רצון עמוקה מהתמה העיצובית של מוצרי הדגל החדשים של החברה, ונקט בצעדים חריגים, שפרטיהם לא נחשפו, נגד TM Roh, ראש חטיבת המובייל, שהציג את המכשירים בפריז. "לי ג'ה התערב בעקבות המחלוקת סביב העתקת העיצוב של אפל ובעיות איכות סביב סדרת Buds 3 וה-Galaxy Watch 7 שיצאו בחודש שעבר. האווירה הפנימית כרגע מאוד קשה", נכתב בדיווח.

גלקסי ווטש אולטרה. ShutterStock
השעון החדש של סמסונג. מזכיר לכם משהו?/ShutterStock

באוזניות החדשות, סמסונג זנחה את העיצוב האייקוני המעוגל (המכונה גם כ-"שעועית") ובחרה בעיצוב דמוי איירפודס (AirPods) עם גבעולים. גם מארז הטעינה כמעט זהה, וסמסונג אפילו יישמה מחוות צביטה והחלקה דומות לאוזניות של אפל. מצד שני, העיצוב הריבועי והגס של ה-Galaxy Watch Ultra עם נגיעות כתומות גורם לו להיראות מאוד דומה ל-Apple Watch Ultra. הכפתור הכתום בצד ובחירת הרצועות מזכירים גם הם את השעון החכם של אפל.

בנוסף לעיצובים המועתקים, סמסונג גם מתמודדת כעת עם בעיות בקרת איכות ב-Galaxy Buds 3 Pro, ואף נאלצה להשעות את המכירה לאחר שרוכשים ראשונים דיווחו על מגוון תקלות באוזניות, כולל גומיות סיליקון עדינות במיוחד שנוטות להיקרע. כעת, מסתמן שזו כנראה סיבה נוספת לדאגה מצד יו"ר הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully