וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת סייבר על בד"צ בית יוסף: האקרים דורשים כופר ומאיימים לחשוף מידע רגיש

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 18:37

האקרים פרצו למערכות בד"צ בית יוסף ודורשים כופר תמורת מניעת פרסום מידע רגיש של תורמים ובעלי עסקים. בנוסף, התוקפים מאיימים למכור את המידע למדינות אויב אם לא ייענו לדרישותיהם

האקר. ShutterStock
האקר/ShutterStock

האקרים פרו-פלסטינים הודיעו היום (שני) כי הצליחו לפרוץ למערכות המחשוב של בד"צ בית יוסף, סוכנות כשרות שהוקמה על ידי הרב עובדיה יוסף. התוקפים דורשים כופר כספי בתמורה להימנעות מפרסום המידע שנגנב, הכולל מאות קבצים ושמות תורמים ושל בעלי עסקים בישראל. לדברי האקרים, הם עומדים מאחורי פריצה לחברות ישראליות.

בהודעה מאיימת שפורסמה בעמוד הטלגרם, כתבו ההאקרים: "אם אתם מופיעים בעמוד הזה, כנראה שהשגנו את המידע הרגיש שלכם, ובמקרה שתשתקו או תסרבו לקחת אחריות, כל המידע הזה יפורסם ולא משנה כמה הוא חשוב וסודי. זה יגרום נזק ענק לעסק שלכם ולמוניטין שלו. תביעות רבות יקרעו אתכם לגזרים".

בד"צ. ShutterStock
בד"צ בית יוסף/ShutterStock

ההאקרים פנו ישירות לבעלי העסקים שנפגעו ודרשו מהם לנהל משא ומתן תמורת שמירת המידע בסוד. "אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם מפני נזקים בלתי הפיכים, עליכם לנהל משא ומתן איתנו", כתבו. "אנו נעלה את קבצים התורמים לפורומים של ארגוני פשע בסין, רוסיה ואיראן, על כל טעות או שקר מצידכם".

  • עוד באותו נושא:
  • בד"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully