וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעוני וזול: הדור הבא של האפל ווטש SE עשוי להיות מפלסטיק

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 10:12

אפל מתכננת להוזיל את הדור הבא של שעון ה- SE שלה על ידי שימוש בפלסטיק במקום אלומיניום. המהלך נועד לפנות להורים המחפשים שעונים חכמים לילדיהם

אפל ווטש SE. אפל, אתר רשמי
אפל ווטש SE/אתר רשמי, אפל

מהפכה צבעונית במחיר נמוך: על פי דיווח חדש בסוכנות הידיעות בלומברג, הדור הבא של האפל ווטש SE, השעון החכם המוזל של ענקית הטכנולוגיה, צפוי להיות עשוי מפלסטיק קשיח - במקום מאלומיניום. המהלך נועד להוזיל עלויות, ולפנות להורים המחפשים שעון חכם לילדיהם.

המעבר לפלסטיק משתלב היטב עם הקמפיין והאתר הייעודי החדש של אפל, "Apple Watch For Your Kids", המעודד הורים לרכוש שעון חכם לילדיהם. השעון החדש, עם יכולות מעקב מיקום, מעקב אחר פעילות גופנית ואפשרויות חיוג להורים, יכול להיות מתנה מושלמת לילדים.

השימוש בפלסטיק עשוי להוזיל משמעותית את עלות הייצור של השעון, ובכך להפוך אותו לאטרקטיבי יותר לקהל הרחב, ובמיוחד להורים המחפשים שעון חכם איכותי לילדיהם. יתרון נוסף לשימוש בפלסטיק הוא מגוון צבעים רחב יותר, בדומה למה שאפל עשתה בעבר עם האייפון 5c.

אפל ווטש. רויטרס, עיבוד תמונה
השימוש בפלסטיק עשוי להוזיל משמעותית את עלות הייצור של השעון/עיבוד תמונה, רויטרס

בנוסף, פלסטיק גם יבדיל טוב יותר את דגם ה-SE מדגמי האפל ווטש הסטנדרטיים, שכן ה-SE הנוכחי הוא בעצם גרסה של אפל ווטש מאלומיניום, אך ללא התכונות החדשות ביותר. דגמי ה-דE הנוכחיים נמכרים תמורת 250 דולר, אך המעבר לפלסטיק עשוי לאפשר לאפל להציע את המכשיר במחיר נמוך יותר, כדי להתחרות טוב יותר בחברות המציעות שעונים חכמים במחירים נוחים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully