וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום משיקה משפחת נתבים בטכנולוגיית WiFi 7 בעיצוב חדשני

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 11:04

סלקום השיקה נתבי WiFi 7 חדשים, STAR PRO ו-STAR+, התומכים במהירויות גבוהות וטכנולוגיות מתקדמות

מוצרי ה-WiFi 7 החדשים של סלקום. סלקום, אתר רשמי
מוצרי ה-WiFi 7 החדשים של סלקום/אתר רשמי, סלקום

סלקום חשפה היום את נתבי ה-WiFi 7 החדשים שלה, STAR PRO ו-STAR MESH PRO, התומכים בטכנולוגיית ה-WiFi 7 המתקדמת בעולם. החברה גם הכריזה על STAR+, נתב WiFi 7 dual band חדשני, הראשון מסוגו בישראל.

ה-STAR PRO מיועד למשתמשים בעלי צריכה גבוהה, כמו גיימרים ויוצרי תוכן, ומאפשר גלישה בשלושה תדרים (2.4Ghz, 5Ghz, 6Ghz), תמיכה במהירויות גבוהות פי 4 מהקיים היום, ויכולת לחבר עד 300 מכשירים בו זמנית. הנתב תומך באופן מלא במהירויות Multi-Gig, המאפשרות גלישה בטכנולוגיית XGS-PON במהירות של עד 10 גיגה.

ה-STAR+ יושק בחודשים הקרובים ויציע טכנולוגיית WiFi 7 dual band, מעבד מתקדם, תמיכה במהירות של עד 2.5 גיגה, ויכולת לחבר עד 256 מכשירים בו זמנית. שני הנתבים החדשים תומכים בטכנולוגיית MLO, המאפשרת העברת מידע במספר ערוצים במקביל לגלישה מהירה ויציבה יותר. הנתבים גם מציעים רוחב פס גבוה לצפייה חלקה בטלוויזיות חכמות, אפשרות לנהל רשתות נפרדות לאורחים ולמכשירים חכמים, השהיה נמוכה במיוחד, ותמיכה בתקן Easy Mesh המתקדם.

לעיצוב הנתבים החדשים, ה-MESH, שנחשפים כעת, נבחרה חברת Manyone, מחברות העיצוב המובילות בתחום ציוד הקצה בארץ, שעיצבה מוצרים עבור חברות ענק כמו איקאה, כתר, שופרסל, Jabra ועוד. קו העיצוב שנבחר הוא מודרני, מינימליסטי ונקי, עם שימוש בבד כחומר מרכזי, על מנת להעניק לנתב מראה חמים יותר וטבעי בתוך חלל הבית. המטרה הייתה לייצר נתב חדשני ומתקדם, אך כזה שיוכל להשתלב בחלל מרכזי ובאופן הרמוני בהתאם לטעם הלקוח. אורות הנתבים כבויים ונדלקים רק בעת תקלה, על מנת לאפשר נראות נקייה מחד וקריאה קלה ונוחה של אינדיקציות מאידך, למעט הכוכב של סלקום, שמואר כל העת. בנוסף עשויים המוצרים החדשים כולם מ-100% פלסטיק ממוחזר והם ידידותיים לסביבה.

דפנה אגסי בר, סמנכ"לית שיווק סלקום: "המטרה שלנו היא להנגיש את טכנולוגיית ה-WiFi7 לכל בית בישראל ולהעניק לכולם חווית גלישה מהירה, חלקה ויציבה עם אינטרנט הסיבים העוצמתי של סלקום. העיצוב החדשני והנקי והתמחור ההוגן הופכים אתSTAR PRO ו-STAR PLUS למוצרים אטרקטיביים במיוחד ואנחנו בסלקום גאים להוביל עוד מהפכה בשוק הסיבים בישראל".

אבי גרינמן, סמנכ"ל הנדסה סלקום: "סלקום מביאה את קפיצת המדרגה הטכנולוגית הבאה עם השקת משפחת ה-STAR החדשה. הנתב החדש שמושק היום, עובד בטכנולוגיית WiFi7 3-band, הוא החדשני והמתקדם ביותר, המעניק תמיכה במהירות של עד 10 גיגה ובטכנולוגיית MLO שמאפשרת ביצועי WiFi מיטביים. הנתב תוכנן ויוצר במיוחד לצרכיהם של לקוחות סלקום והוא יחיד מסוגו".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully