וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת וידאו וכפתור מצוקה: בדקנו את השעון החכם הזה לילדים

דוד רוזנטל

8.8.2024 / 8:27

הגרסה החדשה של שעון הטלפון החכם לילדים Kidi Chat 2.1 מאפשרת תיעוד וידאו מרחוק כולל קול בכל רגע נתון הישר לנייד של ההורים. בנוסף השעון תומך באפליקציות WhatsApp Tik Tok, YouTube,כאשר ההורה מחליט אם לאפשר או לחסום. בדקנו

כולם מרגישים בטוחים יותר. השעון החדש של קידיווטש. ניר יהב, מערכת וואלה
כולם מרגישים בטוחים יותר. השעון החדש של קידיווטש/מערכת וואלה, ניר יהב

מצלמת מעקב צמודה לילדים הכוללת צפייה ושמע מרחוק. במציאות המורכבת היומיומית שלנו הורים רבים נמצאים בעין ספור דילמות וחרדות כאשר הילדים אינם בחיקם בבית. לא מעט מקרים של אלימות להם אנו עדים מפרסומים שונים ולהוסיף אל כל אלה גם שגרת חיים בצל המלחמה כבר כמעט שנה. אלה מביאים חברות טכנולוגיות רבות למצוא לדרישת ההורים ההולכת וגוברת למען הבטיחות של הילדים, פתרונות אשר יכולים להסב שקט להורה מצד אחד ומאידך שליטה על הנעשה.

חברת KidiWatch מפתחת שעוני טלפון חכמים לילדים משיקה כעת גרסה חדשה לשעון החכם המשלבת מצלמת וידיאו שניתן להפעילה ולתעד, בכל רגע נתון, את הנעשה בסביבת הילדים. המלצה למעשה משדרת מהשעון ישירות לטלפון של ההורים כולל קול. השעון נשלט על ידי אפליקציה המותקנת במכשירים הניידים של ההורים ולמעשה מאפשרת לשלוט בשעון מרחוק. הדגם החדש תחת השם Kidi Chat 2.1 מאפשר להורים להיות בשליטה ומעקב גם אחר הרשתות החברתיות להן הילדים חשופים. השעון החדש תומך באפליקציות WhatsApp Tik Tok, YouTube,כאשר ההורה מחליט אם לאפשר או לחסום את השימוש בהן.

אלה מסקנותיו של ניר, הנסיין שלנו.

לדעת בכל רגע מה קורה בסביבת הילד

"השנה האחרונה היא שנה אחרת. שנה לא פשוטה, בלשון המעטה, שהוסיפה עוד מימד של חרדה לחיים שלנו, הישראלים. אנחנו, כהורים לילד שעולה לכיתה א', הרגשנו שלצד ההתרגשות הגדולה והחששות הרגילים שמתלווים למעמד, נוספה דאגה: חרדה קיומית לדעת איפה נמצא הילד שלנו בכל רגע נתון, ודאגה לביטחונו. זו הייתה הסיבה שהחלטנו לצייד אותו בשעון טלפון.

"כשהתחלנו בחיפוש אחרי המוצר שיתאים לנו בעיקר התמקדנו בשלושה דברים שנראו לנו חשובים: הקלות לאתר את מיקומו של הילד בכל רגע נתון, היכולת לדעת מה מתרחש בסביבתו והאופן שבו הוא יוכל ליצור איתנו קשר אם יצטרך - ואכן אלו 3 פונקציות חשובות שהשעון מספק אותם באופן מושלם - ה-gps מדויק במיקומים וגם ישנה פונקציה שניתן לשמוע בסאונד ברור מה מתרחש בסביבתו של הילד, ואף לצלם תמונה של הילד מבלי שהוא יצטרך לעשות דבר, או אפילו יידע זאת.

"באפליקציה שהותקנה בניידים שלנו באמצעות סריקת קוד בגב הטלפון, בקלות וללא סיבוכים מיותרים, גילינו שרק אנחנו יכולים לערוך את אנשי הקשר שיהיו לילד בטלפון: מי רשאי להתקשר אליו, עם מי הוא יכול לקיים שיחות וידאו ואף לכבות ולהדליק את השעון מרחוק, ולהגדיר זמנים בהם השעון "על שקט".

"שאר הפונקציות בשעון בעיקר נועדו להעניק לילד חווית שימוש מהנה, והרגשה של 'כמו גדולים': משחקים, אימוג'י, צ'אטים ושיחות וידאו וקוליות לכל בני המשפחה. השעון עובד עם sim ומספר ייעודי והעיצוב נקי ומותאם גיל".

שעון חכם. מחיר מומלץ לצרכן 499 שקלים להשיג באתר וברשתות הנבחרות. דגם בנות צ'אט 2.1. הדמיה סטודיו לירן טל,
שעון חכם. מחיר מומלץ לצרכן 499 שקלים להשיג באתר וברשתות הנבחרות. דגם בנות צ'אט 2.1/הדמיה סטודיו לירן טל

ובחזרה למידע מהיצרן: מעבר לפונקציות של שליטה מרחוק לשעון ישנו סטופר, שעון מעורר, משחק חשבון לתרגול, אפשרות להקלטה, הודעות קוליות. השעון מגיע עם סוללה חזקה במיוחד 700 mAh מסך צבעוני ומערכת הפעילה של אנדרואיד. מתאים לגילאי 2-12. מחיר מומלץ לצרכן 499 שקל. הערכה מכילה כרטיס SIM לחבילת שירות אותו ניתן להפעיל דרך KidiWatch באמצעות מנוי בסיסי בעלות של 12.9 שקלים לחודש.

להשיג באתר של kidiwatch.co.il וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully