וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם סמארטפון של שיאומי? החברה לא סופרת אתכם - והפרסומות ימשיכו להציק לכם

עודכן לאחרונה: 11.8.2024 / 10:41

היצרנית הסינית טוענת שהיא משפרת את חוויית המשתמש, אבל בפועל עושה בדיוק ההפך. בהתייחסות לפניה רשמית של אתר Android Authority, החברה ציינה כי אין בכוונתה לאפשר לבעלי המכשירים לבטל הצגת פרסומות במכשיר בלחיצת כפתור

שיאומי. ShutterStock
שיאומי/ShutterStock

שיאומי שוב מעצבנת את המשתמשים: לאחרונה, החברה הבהירה כי אין בכוונתה להקל על המשתמשים להסיר את הפרסומות המעצבנות שמציפות את ממשק המכשירים שלה. מי שטרם התנסה בחוויית השימוש הייחודית של שיאומי, מדובר במסע מתסכל בין פרסומות שצצות בכל פינה, בין אם אתם מנסים לשנות הגדרה או סתם להאזין לשיר האהוב עליכם.

למרות הציפייה בקרב המשתמשים לפתרון פשוט ויעיל (ולא חפירה ארוכה ומעייפת בהגדרות), דיווח באתר Android Authority חושף כי שיאומי אינה מתכוונת להוסיף אפשרות לכיבוי הפרסומות בלחיצת כפתור אחת. החברה אמנם טוענת שהיא פועלת לשיפור חוויית המשתמש, אך נראה שההגדרה של "שיפור" אצלם שונה במקצת מהמקובל.

בתגובה לשאלה של אתר Android Authority, החברה טענה כי "המתג יהיה שימושי רק עבור מספר קטן של משתמשים וכי היא מתמקדת בשיפור חוויית המשתמש על ידי הפחתת אפליקציות המותקנות מראש וצמצום דפי הכניסה לתוכן". עוד לדברי שיאומי (תחזיקו חזק): "הפילוסופיה שלנו היא לבצע שינויים שיהיו נגישים ומועילים לכל המשתמשים שלנו, ולכן אנחנו לא מתכננים כרגע להוסיף כפתור שרק כמות קטנה של משתמשים תגלה ותשתמש בו בפועל".

כך זה נראה, פרסומות גם במכשירי פרימיום:

ובקצרה: שיאומי *בטוחה* שהמשתמשים מסתדרים עם פרסומות קופצות. וכצפוי, ההחלטה של החברה עוררה אכזבה בקרב משתמשים רבים ברשתות החברתיות. כיום, כדי להסיר את הפרסומות, משתמשים צריכים להשבית את אפליקציית MSA, הנמצאת עמוק בתפריט ההגדרות, ולאחר מכן להיכנס להגדרות של כל אפליקציית מערכת בנפרד כדי להשבית את הפרסומות שם.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully