וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל תשדרג את האייפון SE עם בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 13:30

דיווחים חדשים טוענים שאפל מתכננת מהפכה בדגם המוזל שלה: האייפון SE הבא צפוי להגיע עם עיצוב חדשני ומודרני, לצד יכולות בינה מלאכותית מתקדמות. ומתי ההשקה?

הדמיה: אייפון SE 2024. צילום מסך, אתר רשמי
הדמיה: אייפון SE 2024/אתר רשמי, צילום מסך

תתכוננו להיפרד מהעיצוב המיושן של האייפון SE: דיווחים חדשים טוענים שאפל מתכננת להביא את חוויית הבינה המלאכותית של אפל (Apple Intelligence) למכשיר ה-SE הבא, והפעם, בעיצוב חדשני ומודרני - כך לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג. כזכור, מודל הבינה המלאכותית צפוי להיות זמין תחילה בדגמי רק באייפון 15 פרו, ובדור הבא - סדרת האייפון 16.

עד כה, האייפון SE, הדגם המוזל של אפל, הציע חוויה בסיסית יותר, ועשה שימוש בעיצובים ישנים יותר של מכשירי האייפון. כעת, השמועות מצביעות על כך שה-SE הבא לא יהיה עוד סתם "אייפון זול", אלא יאמץ את העיצוב של האייפון 14, כולל מסך OLED בגודל 6.1 אינץ'. יחד עם תכונות הבינה המלאכותית החדשות, הוא עשוי להיות הרבה יותר מודרני וחזק. הצפי להשקה? ב-2025.

פתיחת קופסה אייפון 15 פרו מקס/ינון בן שושן

כמובן, לאייפון 16, דגם הבסיס החדש שיושק בחודש הבא, יהיו עדיין יתרונות מסוימים, כמו מצלמות כפולות וכפתור פעולה חדש. מנגד, אם דגם ה-SE הבא ייראה כמו אייפון 14, יפעל בצורה דומה לאייפון 16 ויימכר במחיר נמוך משמעותית, האם אנשים עדיין יבחרו באייפונים היקרים יותר? נצטרך לחכות ולראות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully