וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה נדירה: זה מה שקורה למוניות האוטונומיות של גוגל בלילה

עודכן לאחרונה: 12.8.2024 / 14:18

מהנדסת תוכנה, שמשדרת בשידור חי מגרש חניה של Waymo, חושפת את ה"בלט" הלילי של המוניות האוטונומיות, כולל צפירות בלתי פוסקות. כך זה נראה

אם תהיתם פעם לאן נעלמים כל המוניות האוטונומיות כשהעולם ישן, ערוץ יוטיוב אחד מציע הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים. Waymo, חברת טכנולוגיה המפתחת מכוניות ללא נהג וחברה בת של אלפאבית (החברה האם של גוגל), מצאה את עצמה במרכז תשומת הלב הודות ללייבסטרים לא שגרתי. סופיה טונג, מהנדסת תוכנה, החליטה להעניק לעולם הצצה לחניון בסן פרנסיסקו אותו שוכרת Waymo עבור מוניות הרובוטקסי שלה בשעות המנוחה.

הלייבסטרים, שהחל בתחילת החודש, מציג את החניון כשהוא מתמלא בהדרגה במוניות הרובוטקסי של Waymo, שלעתים אף מצפצפות בזמן תהליך החניה האוטונומי. טונג ציינה שהיא מפעילה את השידור באמצעות מיני מחשב ומצלמת רשת שהיו ברשותה, ואף הוסיפה מוזיקת רקע בסגנון LoFi ליצירת אווירה.

צפו בשדיור החי:

בשעות הבוקר המוקדמות המגרש שקט, ורק שלוש מכוניות חונות בו. אבל כשהמגרש מתחיל להתמלא (מה ש"בדרך כלל קורה בסביבות השעה 4 בבוקר", לפי טונג), מתחיל מה שנראה כמו בלט מטורף של חניה אוטונומית - וצפירות. הרעש נמשך עד שעה בכל פעם לפני שהוא נרגע, היא אמרה ל-The Verge.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

Waymo, שפתחה לאחרונה את שירות המוניות האוטונומיות שלה לכלל הציבור בסן פרנסיסקו, אישרה כי היא מודעת לצפירות המתרחשות לעתים בתהליך החניה. החברה ציינה כי היא זיהתה את הגורם לבעיה ופועלת לתיקונה.

טונג, שמתארת את עצמה כתומכת של תחבורה זעירה, אמרה כי היא נהנית לצפות במוניות מגיעות ויוצאות מהחניון, וכי הבעיה היחידה שנותרה לפתרון היא הצפירות. הלייבסטרים, שהפך ללהיט בקרב הצופים, מספק הצצה ייחודית לפעילותן של מוניות הרובוטקסי של Waymo גם כשהעיר ישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully