וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון מתקפל, שעון חכם ואוזניות: גוגל הכריזה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 21:52

ענקית הטכנולוגיה קיימה (מוקדם מהרגיל) את אירוע ההכרזה השנתי שלה - וחשפה שורה של מוצרים חדשים, בהם גם דגם מוגדל של מכשיר הדגל שלה. ועל מה תשלמו 1,799 דולר?

הפיקסל 9 של גוגל. גוגל, אתר רשמי
הפיקסל 9 של גוגל/אתר רשמי, גוגל

לאחר חודשים של הדלפות ודיווחים, גוגל הכריזה הערב (שלישי) על המוצרים החדשים שלה באירוע Made By Google. גוגל, שהקדימה את אירוע ההכרזה המסורתי שלה מחודש אוקטובר, הציגה את סדרת Pixel 9 החדשה, לצד שעון חכם Pixel Watch 3 ואוזניות Pixel Buds Pro 2. הנה כל הפרטים:

פיקסל 9: מראה חדש ומצלמות משודרגות

השינוי הבולט ביותר בפיקסל 9 הוא העיצוב המחודש. רצועת המצלמה הוחלפה בעיגול אליפטי בולט, והמכשיר דק יותר מקודמו. גודל המסך גדל ל-6.3 אינץ' והוא מצופה בזכוכית גורילה גלאס Victus 2. מערך המצלמות כולל שלוש עדשות: שתי אחוריות ואחת קדמית. העדשה האחורית הרחבה שודרגה ל-48 מגה-פיקסל, והמצלמה הקדמית כוללת כעת מיקוד אוטומטי. חידושים מבוססי בינה מלאכותית כמו Add Me ו-Reimagine מצטרפים לתכונות הקיימות.

הפיקסל 9 מצויד במעבד Tensor G4, של גוגל עצמה, שנועד לשפר את הביצועים תוך חיסכון בסוללה. הוא מגיע כעת עם 12 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM), ומבטל את דגם ה-8 גיגה-בייט. עוד הוא כולל שלל שילובים עם העוזרת הקולית Gemini וגרסת אנדרואיד 15 שתקבל 7 שנות עדכוני מערכת הפעלה ואבטחה. המכשיר זמין בצבעים שחור, לבן, ירוק וורוד, ומתחיל ב-799 דולר לגרסת 128 גיגה-בייט.

הפיקסל 9 של גוגל. גוגל, אתר רשמי
קטן יותר: גוגל פיקסל 9/אתר רשמי, גוגל

אפשרויות פרימיום: פיקסל 9 פרו ופיקסל 9 פרו XL

למי שמחפש חוויה מתקדמת יותר, גוגל מציעה את דגמי הפיקסל 9 פרו ו-XL. השנה, התוספת "Pro" לא בהכרח מתייחסת לגודל המסך; הפיקסל 9 פרו מגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ', בדיוק כמו הפיקסל 9 הרגיל. גוגל יצרה קטגוריה חדשה בסדרה עם הפיקסל 9 פרו XL - מכשיר עם אותו מפרט כמו הפרו, אבל עם מסך גדול יותר של 6.8 אינץ' וסוללה חזקה יותר של 5,060 מיליאמפר/שעה (לעומת 4,700 מיליאמפר/שעה בדגם הקטן יותר).

כל שלושת דגמי הפיקסל 9 משתמשים באותו מעבד Tensor G4 של גוגל, אבל שני דגמי הפרו מגיעים עם 16 גיגה-בייט זיכרון RAM כדי להתמודד עם משימות בינה מלאכותית וכל משימה אחרת שתזרקו עליהם. ניתן לרכוש את שני הטלפונים עם 128 גיגה-בייט אחסון או עם טרה-בייט שלם. דגמי הפרו גם כוללים עדשת טלפוטו נוספת של 48 מגה-פיקסל מאחור ומצלמת סלפי משופרת של 42 מגה-פיקסל מלפנים.

הפיקסל 9 פרו XL של גוגל. גוגל, אתר רשמי
הפיקסל 9 פרו XL של גוגל/אתר רשמי, גוגל

גוגל חושפת את הפיקסל 9 פרו:

שני הדגמים מגיעים עם מנוי לשנה לתוכנית Google One AI Premium Plan, שמאפשרת גישה לכל התכונות של העוזרת החכמה Gemini - לאחר תקופת הניסיון, תצטרכו לשלם 20 דולר בחודש (התוכנית כוללת גם 2 טרה-בייט אחסון).

הפיקסל 9 פרו מתחיל ב-999 דולר והפיקסל 9 פרו XL מתחיל ב-1,099 דולר. שניהם זמינים באותם ארבעה צבעים: שחור (Obsidian), לבן (Porcelain), חום (Hazel) וורוד (Rose Quartz), וכוללים הבטחה ל-7 שנות עדכוני אבטחה ותכונות. כמו כל המוצרים שהוכרזו באירוע, הטלפונים זמינים כעת להזמנה מוקדמת.

Pixel 9 Pro Fold: הסמארטפון המתקפל החדש של גוגל

גוגל חשפה את הסמארטפון המתקפל השני שלה, Pixel 9 Pro Fold. המכשיר מגיע עם מסך פנימי גדול יותר בגודל 8 אינץ', מה שהופך אותו לגדול ביותר בכל סמארטפון בשוק. גם המסך החיצוני גדול יותר, בגודל 6.3 אינץ', לעומת 5.8 אינץ' בדגם הקודם. גוגל טוענת שהמסך הפנימי בהיר ב-80 אחוז מקודמו ומגיע לבהירות מקסימלית של 2,700 ניטים.

אחת התלונות הנפוצות על סמארטפונים מתקפלים היא שהם כבדים ומגושמים. גוגל מקווה שמספר שינויי עיצוב יעזרו בכך. ה-Pixel 9 Pro Fold צר יותר - עובי של 0.4 אינץ' בלבד כשהוא סגור, מה שהופך אותו לסמארטפון המתקפל הדק ביותר בשוק (כל עוד לא סופרים את בליטת המצלמה הגדולה). המשקל, עם זאת - 257 גרם, כ-25 גרם פחות מה-Pixel Fold הקודם.

Pixel 9 Pro Fold. גוגל, אתר רשמי
Pixel 9 Pro Fold/אתר רשמי, גוגל

הוא כולל את השבב Tensor G4 של גוגל, מגיע כסטנדרט עם 16 גיגה-בייט זיכרון RAM ומציע אפשרות לבחירה בין 256 גיגה-בייט או 512 ג'יגה-בייט אחסון. כמו כל חומרת הפיקסל של 2024, ה-9 Pro Fold מותאם סביב יכולות הבינה המלאכותית של Gemini של גוגל. לחיצה על לחצן ההפעלה מעלה את העוזרת, שניתן להשתמש בה במסך מפוצל במכשיר המתקפל. הטלפון מגיע גם עם שנה של תוכנית One AI Premium, שעולה 20 דולר לחודש לאחר מכן.

ועכשיו למצלמות: שלוש המצלמות החיצוניות כוללות עדשה רחבה, רחבה במיוחד וטלפוטו עם זום אופטי 5x ועד 20x Super Res Zoom. יש מצלמה של 10 מגה-פיקסל הן בפנים והן בחזית המסך החיצוני. הודות לאופי המתקפל של הטלפון, הסמארטפון המתקפל האחרון של גוגל עולה אותו 1,799 דולר כמו הדגם של 2023 ומגיע בצבעים שחור (Obsidian) או לבן (Porcelain). גם הוא זמין כעת להזמנה מראש.

Pixel 9 Pro Fold. גוגל, אתר רשמי
Pixel 9 Pro Fold/אתר רשמי, גוגל
Pixel 9 Pro Fold. גוגל, אתר רשמי
Pixel 9 Pro Fold/אתר רשמי, גוגל

פיקסל ווטש 3: גדול יותר, בהיר יותר, ועם תכונות חדשות

השעון החכם החדש של גוגל, פיקסל ווטש 3, מגיע בשני גדלים: דגם 41 מ"מ ודגם 45 מ"מ חדש. בזכות מסגרת דקה יותר, המסך בדגם ה-41 מ"מ גדול ב-10% מזה של פיקסל ווטש 2, והמסך בדגם ה-45 מ"מ גדול ב-40%. שני המסכים מגיעים לבהירות שיא של 2,000 ניטים, שהיא כפולה מזו של השעון משנת 2023, ושניהם יכולים להתעמעם עד ל-1 ניט.

השעון כולל תכונות חדשות כמו מעקב אחר עומס לב, שנותנים משוב על כמה קשה אנחנו מתאמצים. אינטגרציות חדשות כוללות צפייה בזמן אמת במצלמות Nest מהשעון ושימוש בשעון כשלט רחוק ל-Google TV. הסוללה מציעה את אותם 24 שעות שימוש בטעינה אחת, אך גוגל טוענת שהטעינה תהיה מהירה יותר ב-20% עם מתאם קיר של 30 וואט (שנמכר בנפרד).

פיקסל ווטש 3 בגודל 41 מ"מ יוצע ב-349 דולר לדגם Wi-Fi בלבד וב-449 דולר לדגם עם LTE. הדגם בגודל 45 מ"מ יוצע ב-399 דולר או 499 דולר אם תבחרו בגרסת קישוריות סלולרית. שניהם מגיעים בשחור או כסף, עם גוון אגוז נוסף לדגם הגדול יותר.

Pixel Watch 3. גוגל, אתר רשמי
Pixel Watch 3/אתר רשמי, גוגל

גוגל שומרת על העיצוב המוכר באוזניות Pixel Buds Pro 2

בניגוד לסמסונג שאימצה את העיצוב של אפל באוזניות החדשות שלה, גוגל בחרה לשמור על העיצוב המוכר והאהוב של Pixel Buds Pro גם בדור החדש, Pixel Buds Pro 2. האוזניות החדשות קטנות וקלות יותר מקודמותיהן, אך מצליחות לספק שעה נוספת של חיי סוללה, ומגיעות ל-12 שעות של השמעה עם ביטול רעשים כבוי.

תכונת Silent Seal חוזרת ומציעה כעת הפחתת רעשים כפולה בהשוואה לדור הקודם. בנוסף, האוזניות תומכות באודיו מרחבי עם מעקב אחר תנועות הראש, אך רק כאשר הן מחוברות לטלפון Pixel 6 ומעלה או לטאבלט Pixel.

Pixel Buds Pro 2. גוגל, אתר רשמי
Pixel Buds Pro 2/אתר רשמי, גוגל

שבב ה-Tensor הראשון באוזניות של גוגל מאפשר את התכונות החדשות ומסוגל לעבד אודיו "פי 90 מהר יותר ממהירות הקול" כדי להסתגל לסביבה שלך. בזכות עיבוד רב-מסלולי, חישובי ביטול הרעשים אינם מתבצעים באותו ערוץ כמו האודיו, כך שהמוזיקה שאתה שומע אינה משתנה.

ה-Pixel Buds 2 Pro זמינות להזמנה מוקדמת כעת ומגיעות בצבעים לבן (Porcelain), חום (Hazel), ירוק (Wintergreen) וורוד (Peony). הם ימכרו תמורת 229 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully