וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד עוזרת אישית: גוגל חשפה את Gemini Live

עודכן לאחרונה: 14.8.2024 / 10:21

גוגל הכריזה על שיפורים משמעותיים ב-Gemini, מודל ה-AI שלה, הכוללים יכולת לנהל שיחות טבעיות יותר ואינטגרציה עם השירותים של החברה. השיפורים הללו הם חלק מ"עידן ה-Gemini" של גוגל, שמטרתו להפוך את הבינה המלאכותית לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום

Gemini Live/גוגל

באירוע Made by Google 2024, גוגל הציגה אתמול (שלישי) את החזון שלה לעתיד שבו בינה מלאכותית הופכת לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. גולת הכותרת של האירוע הייתה ההכרזה על שדרוגים משמעותיים ל-Gemini, מודל הבינה המלאכותית של החברה. עם פיצ'רים חדשים כמו Gemini Live ותוספים לשירותי Google השונים, Gemini הופך ליותר אינטואיטיבי, שימושי וחברותי מאי פעם.

Gemini Live, הפיצ'ר המרכזי של העוזר החדש, מאפשר לכם לנהל שיחות קוליות טבעיות וזורמות עם Gemini, ממש כאילו אתם מדברים עם חבר. תוכלו לבקש ממנו למצוא עבודה שמתאימה לכישורים שלכם, לדון ברעיונות חדשים ואפילו לקטוע אותו באמצע אם הוא העלה נקודה שמעניינת אתכם במיוחד. תוכלו גם להמשיך את השיחה מאוחר יותר, בדיוק כמו בשיחת טלפון רגילה.

לדברי גוגל, Gemini לא רק מנהל שיחות, אלא גם משתלב בצורה חלקה עם אפליקציות גוגל האחרות שלכם, כמו Gmail, Keep ו-YouTube Music. תוכלו לבקש ממנו למצוא מתכון ישן ששלחו לכם במייל, להוסיף את המצרכים לרשימת הקניות שלכם ואפילו ליצור פלייליסט שירים שיתאים לאווירה. בקרוב יתווסף גם שילוב עם היומן שלכם, כך שתוכלו לבדוק אם אתם פנויים לאירוע מסוים ואפילו להגדיר תזכורות.

Gemini Live. גוגל, אתר רשמי
Gemini Live/אתר רשמי, גוגל

במכשירי אנדרואיד, Gemini ישולב בצורה עמוקה במערכת ההפעלה ומציע יכולות הקשריות מתקדמות. תוכלו להפעיל אותו בכל רגע באמצעות לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה או בפקודה קולית "OK Google". תוכלו גם לשאול אותו שאלות לגבי התוכן שמופיע על המסך, ואפילו לגרור ולשחרר תמונות ש-Gemini יצר ישירות לתוך אפליקציות אחרות.

"אנחנו באמת מאמינים שהיתרונות של עוזר דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית עולים על האתגרים שהוא מייצר ואנחנו מתרגשים לראות אתכם מתנסים בו כאסיסטנט של Pixel 9, הטלפון הנייד החדש של גוגל", מסרו בהודעה מטעם החברה. "אנחנו רק מתחילים לגלות את כל הדרכים שבהן עוזר דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית יכול לעזור ולהיות שימושי - וממש כמו טלפון ה-Pixel, גם Gemini ממשיך להשתפר כל הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully