וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4.5 דקות לטעינה מלאה: היצרנית הסינית ששוברת את שיא מהירות הטעינה

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 9:01

חברת רילמי הציגה טכנולוגיית טעינה מהירה במיוחד בקיבולת של 320 וואט, המסוגלת לטעון סמארטפון במלואו בתוך 4.5 דקות בלבד. אגב, ל-50% תגיעו בתוך פחות מ-2 דקות

רילמי, מותג הסמארטפונים מבית קבוצת BBK הסינית, שובר שיא עם טכנולוגיית הטעינה המהירה ביותר בעולם - 320W SuperSonic. החברה הדגימה את הטכנולוגיה על ידי טעינה מלאה של סמארטפון עם סוללה של 4,420 מיליאמפר-שעה (גודל דומה לסוללה של האייפון 15 פרו מקס) תוך 4.5 דקות בלבד. ואם אתם ממש בלחץ, דקה אחת של טעינה תספיק לכם ל-26% סוללה, ול-50% תגיעו בתוך פחות מ-2 דקות.

המהירויות המדהימות הללו מתאפשרות בזכות מספר חידושים מרכזיים שהוכרזו באירוע בשנזן, סין. רילמי הצליחה להגביר את עוצמת המטען הקודם שלה, 240 וואט, ל-320 וואט, מבלי להגדיל אותו באופן פיזי. המטען המשודרג, המכונה "Pocket Cannon" ("תותח כיס"), כולל כעת שני חיבורי USB-C המסוגלים לספק 150 וואט לסמארטפונים של רילמי ו-65 וואט למכשירים כמו מחשבים ניידים.

החידוש השני שאיפשר את הפיתוח הוא מעבר לסוללה מקופלת (Folded Battery) עם ארבעה תאים, כל אחד בעובי של פחות מ-3 מ"מ, המספקת עלייה של 10% בקיבולת בהשוואה לעיצובים מסורתיים.

בהשראת לוויינים (כן, מהחלל), העיצוב הזה איפשר לחברה לדחוס יותר תאי סוללה בודדים מאי פעם לתוך הממדים הקומפקטיים של סמארטפון. לשם השוואה, סמארטפונים של אפל וסמסונג משתמשים כיום בסוללות תא בודד, שמציעות בדרך כלל קיבולת גדולה יותר, בעוד שחברות כמו וואן פלוס ורילמי משתמשות בסוללות דו-תאיות המאפשרות זמני טעינה מהירים יותר.

טכנולוגיית 320W SuperSonic של רילמי. realme, אתר רשמי
אם אתם ממש בלחץ, דקה אחת של טעינה תספיק לכם ל-26% סוללה/אתר רשמי, realme

כל הדקויות והמורכבויות של הטכנולוגיה מוסברות בצורה תמציתית בסרטון של 3 דקות, שמסתיים בהדגמה מבטיחה שמציגה את כל המספרים המרשימים שהוזכרו. במילים פשוטות, רילמי טוענת שהפריצת דרך הזו בתחום הטעינה המהירה לא הייתה אפשרית ללא המצאת עיצוב ה"סוללה המקופלת". ואם זה נשמע לכם מסוכן, אל דאגה, רילמי מרגיעה והסבירה שפתרון נשען על טכנולוגיה חדשנית נוספת שנקראת "AirGap Charging", שיוצרת הפרדה בין המתח הגבוה לתאי הסוללה.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

בתחילת השנה שעברה, רילמי השיקה את ה-GT Neo 5, שהיה באותה תקופה הסמארטפון עם הטעינה המהירה ביותר בשוק, עם יכולות של 240 וואט שיכלו לטעון את הסוללה שלו, בקיבולת 4,600 מיליאמפר-שעה, בתשע דקות וחצי. פחות מחודש לאחר מכן, רדמי, יצרנית טלפונים סינית נוספת וחברה בת של שיאומי, הכריזה על טכנולוגיית טעינה מהירה של 300 וואט, שהצליחה במהלך הדגמות לטעון סמארטפון עם סוללה של 4,100 מיליאמפר-שעה בכחמש דקות.

עד כה, טכנולוגיית הטעינה של 300 וואט של רדמי לא שולבה באף מכשיר של החברה, ולעת עתה, זהו גם הסיפור עם הטכנולוגיה החדשה של רילמי, 320 וואט. החברה לא חשפה איזה סמארטפון שימש במהלך ההדגמה שלה, ולא מסרה פרטים על מכשירים עתידיים שיגיעו עם תכונת ה-SuperSonic Charge החדשה והסוללה בעלת ארבעת התאים.

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully