וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת YSB טכנולוגיה זכתה במכרז של נתיבי ישראל

המכרז מטעם חברת נתיבי ישראל הוא לפיתוח והטמעה של מערכת חכמה לזיהוי, התרעה וחיזוי של הצפות. היקף העסקה עומד על 40 מיליון שקל

אליצח דמבינסקי, מנכ"ל YSB טכנולוגיה. יחצ,
אליצח דמבינסקי, מנכ"ל YSB טכנולוגיה/יחצ

YSB טכנולוגיה מקבוצת YSB - האחים יעקובי, המתמחה בפיתוח ויישום טכנולוגיות מתקדמות בתחום התשתיות, זכתה במכרז מטעם חברת נתיבי ישראל לפיתוח והטמעה של מערכת חכמה לזיהוי, התרעה וחיזוי של הצפות. המכרז, בהיקף של כ-40 מיליון שקל, כולל יישום טכנולוגיות חדשניות לניהול תנועה ולהתמודדות עם מפגעי מזג האוויר, בפרויקט הראשון מסוגו בישראל.

המערכת שתפותח ותוטמע כוללת בין היתר תחנות ניטור מתקדמות, תחנות התרעה חכמות, ומערכות חסימת כביש אלקטרוניות. כל אלו, לצד שילוב של טכנולוגיות אינטגרציה עם מערכות קיימות וטכנולוגיות בינה מלאכותית (ML), יאפשרו זיהוי בזמן אמת של הצפות וניהול אפקטיבי של המצב בשטח, מה שיתרום לשיפור משמעותי בבטיחות בדרכים ויקטין את הסיכון לתאונות ולשיבושי תנועה.

האחים יעקובי הביעו גאווה רבה על היותם חלק מפרויקט פורץ דרך זה, אשר מיועד לשדרג את התשתיות בישראל ולמנוע פגיעות בטיחותיות בתנאי מזג אוויר קשים.

אליצח דמבינסקי, מנכ"ל YSB טכנולוגיה: "אנחנו מודים לנתיבי ישראל על האמון שנתנו בנו בהטמעת מערכת חדשנית לזיהוי וחיזוי הצפות בכבישי ישראל באמצעות מערכות מתקדמות. פרויקט פורץ דרך זה, עתיד לשפר משמעותית את הבטיחות בדרכים ולמנוע תאונות ושיבושים בשל הצפות, תחילה באזור הדרום ובתקווה בהמשך באזורים נוספים בארץ"

כתוצאה מהצפות ושיטפונות קיפחו את חייהם עשרות בני אדם ומאות נפצעו. ההצפות מהוות סיכון משמעותי במיוחד באזורים הדרומיים ובסמוך לנחלים, שם מי גשמים מתרכזים וגורמים להצפות מהירות. בנתיבי ישראל הבינו את החשיבות הגדולה של מערכות התראה וחיזוי כמו אלו שמתוכננות בפרויקט החדש, שמטרתו לשפר את הבטיחות בדרכים ולהפחית את הסיכון לתאונות כתוצאה משיטפונות. הצורך בהשקעות בטכנולוגיות חכמות שיכולות להציל חיים ולמנוע אסונות נוספים בכבישים הוא קריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully