וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Yale משיקה סדרת מוצרי אבטחה חכמים חדשה לבית

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 11:08

המצלמות והפעמון החכמים מאפשרים הפעלה ושליטה מכל מקום ובכל זמן באמצעות אפליקציה Yale Home, המאפשרת לנטר ולשלוט באבטחת הבית באמצעות חשבון אחד מכף היד

חברת ייאל (Yale), המותג המוביל בתחום האבטחה, משיק בימים אלה סדרה חדשה של מוצרי אבטחה חכמים לבית. הסדרה כוללת מצלמה פנימית חכמה, מצלמת חוץ חכמה ופעמון חכם, המאפשרים ניטור ושליטה מרחוק על אבטחת הבית באמצעות אפליקציית Yale Home. המוצרים החדשים משתלבים בצורה חלקה עם מערכת המוצרים החכמה של יאל, הכוללת מנעולים חכמים כמו Linus, ומאפשרים פעולה הדדית עם עוזרים קוליים ומותגי בית חכם מובילים.

מצלמה פנימית חכמה

אחד ממוצרי הדגל בסדרה החדשה היא המצלמה הפנימית החכמה של יאל. המצלמה מספקת תמונת HD חדה של 1080p, שדה ראייה רחב של 110°, תצוגה חיה, הקלטות מופעלות בתנועה, ראיית לילה והודעות מפורטות. בנוסף, היא כוללת טכנולוגיית AI מובנית המאפשרת זיהוי אנושי, אזורים ותזמון הניתנים להתאמה אישית ללא עלות נוספת. המצלמה אף מציעה מצב פרטיות שמופעל אוטומטית כאשר הבעלים מגיעים הביתה, ומבטיח פרטיות ונוחות מירבית.

מצלמת הפנים של Yale. יחצ, אתר רשמי
מצלמת הפנים של Yale/אתר רשמי, יחצ

מצלמת חוץ חכמה

מצלמת החוץ החכמה של יאל מציעה למשתמשים תמונה חדה של 1080p HD, שדה ראייה רחב של 154°, הקלטות המופעלות בתנועה, ראיית לילה צבעונית משופרת וזרקור שניתן להפעיל מרחוק. המצלמה ניתנת להפעלה באמצעות סוללות נטענות או חיבור ישיר לחשמל, וניתן להוסיף לה מגוון אביזרים כמו מטען סולארי. המשתמשים יכולים לצפות במתרחש בביתם מכל מקום באמצעות אפליקציית Yale Home, להקליט סרטונים ולצלם תמונות. בנוסף, ניתן להתאים אישית אזורי זיהוי ותזמון תנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
מצלמת החוץ של Yale. יחצ, אתר רשמי
מצלמת החוץ של Yale/אתר רשמי, יחצ

פעמון חכם

הפעמון החכם מאפשר למשתמשים לראות, לשמוע ולדבר עם מבקרים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות תמונה חדה של 1080p HD, שדה ראייה רחב ודיבור אודיו דו-כיווני. בנוסף, הוא מציע צפייה חיה וראיית לילה לצילומים ברורים בכל שעות היממה. הפעמון קל להתקנה והפעלה, ובעלי בתים יכולים לקבל התראות מפורטות בזמן אמת על תנועה או לחיצה על הפעמון. כאשר הפעמון מופעל, ניתן לבדוק מי בדלת ואף לפתוח אותה מרחוק באמצעות מנעול חכם Linus, אם זה בטוח.

הפעמון החכם של Yale. יחצ, אתר רשמי
הפעמון החכם של Yale/אתר רשמי, יחצ

מחירים:

  • מצלמה פנימית חכמה: 300 ש"ח
  • מצלמת חוץ חכמה: 650 ש"ח
  • פעמון חכם: 700 ש"ח

המוצרים החדשים זמינים לרכישה בחנויות מנעולנים ואצל משווקים מורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully