וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים איראנים טוענים: "גנבנו 8 טרה-בייט של מידע רגיש מחברת ביטחון ישראלית"

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 19:36

האקרים איראנים טוענים שפרצו למערכות של חברת EPS Tech הישראלית וגנבו מידע צבאי רגיש. הם מאיימים לפרסם את המידע שנגנב בקרוב, ומצדיקים את הפעולה כתגובה לפעולות הישראליות בעזה ונגד איראן

מתקפת סייבר איראנית. ShutterStock
מתקפת סייבר איראנית/ShutterStock

קבוצת Handala (חנדלה), אחת מקבוצות התקיפה האיראניות הגדולות והמוכרות, הודיעה היום (חמישי) כי הצליחה לחדור למערכות חברת EPS Tech Ltd, המספקת ציוד אלקטרוני משובץ לתשתיות צבאיות וביטחוניות רגישות עבור ישראל.

לדברי ההאקרים, הם הצליחו לגשת למידע סודי ביותר של החברה, כולל מסמכי תכנון, קוד מקור של תוכנות צבאיות בלעדיות, מיילים, מסמכים כספיים ומנהליים ועוד. היקף המידע שנגנב נאמד ביותר מ-8 טרה-בייט. הקבוצה אף הודיעה כי בכוונתה לפרסם את המידע שנגנב בקרוב.

"חברה זו היא אחת מחברות הקש של יחידה 8200, אשר תחת ניהולו של דניאל אפלבאום, מפתחת ומעצבת תשתיות צבאיות וביטחוניות רגישות וסודיות ביותר של המשטר הציוני", כתבו ההאקרים בהודעתם. "כמה מהלקוחות העיקריים של חברה זו הם: התעשייה האווירית לישראל, קבוצת אלביט, קבוצת תדיראן, קבוצת אלישרא ועוד. לחברה זו יש תפקיד רציני בהרג האכזרי של הנשים והילדים שלנו".

החדירה למערכות EPS Tech Ltd, אם היא נכונה, עלולה להיות בעלת השלכות משמעותיות על תעשיית הביטחון הישראלית. עד כה לא התקבלה תגובה רשמית מהרשויות בישראל על החדירה למערכות EPS Tech Ltd.

סוויפ-אפ/מערכת וואלה

קבוצת חנדלה ידועה בפעילותה נגד יעדים ישראליים. בעבר, היא ביצעה מתקפות סייבר על אתרי אינטרנט ממשלתיים ועל חברות פרטיות. בחודש אפריל האחרון, לצד מתקפת הטילים מאיראן, שלחה הקבוצה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים, בהן קראה להם להתנגד לממשלתם ולתמוך באיראן.

"חנדלה היא קבוצת תוקפים המשויכת למשמרות המהפכה של איראן - IRGC", אומר תום מלכה, Head Of Cyber Research ב-Rakia Group. "הקבוצה פעילה בישראל בדגש מתחילת אירועי ה-7 באוקטובר. הקבוצה אכן מראה יכולות טכניות חזקות וגם שליטה ב-Psychological warfare. עם זאת, חשוב לציין שסופן של קבוצות כאלו הם להיות תחת סנקציות והפנים מאחורי המסכים בסוף היום מתגלים. אני קורא לכלל המנהלים בחברות וכנ"ל לאזרחים, להיות יותר מעודכנים ודרוכים ומלומדים. המון מידע ובקשות סיוע תוכלו למצוא ולשלוח כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully