וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סמסונג שוקלת להחזיר מהמתים את ה-Galaxy Note

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 12:00

סמסונג שוקלת חזרה למקורות עם ה-Galaxy S25 Note, ארבע שנים לאחר הדגם האחרון בסדרה, כך לפי דיווח חדש. כמו כן, המהלך צפוי להביא לשינוי משמעותי בסדרת הדגל של החברה

Galaxy Note. GettyImages
זוכרים אותו? הגלקסי Note/GettyImages

ארבע שנים חלפו מאז שהושק ה- Galaxy Note 20, הדגם האחרון בסדרת ה-Note האייקונית של סמסונג. החברה הדרום קוריאנית, שנטשה את המותג לטובת סדרת המתקפלים שלה, שוקלת כעת מהלך מפתיע שיחזיר אותה למקורות. על פי הדלפה חדשה, סמסונג מתכננת לשנות את שמות הדגמים בסדרת ה-Galaxy S25 ולהחיות את השם Note.

על פי ההדלפה, ה-Galaxy S25 Ultra צפוי להפוך ל-Galaxy S25 Note, בעוד שה-Galaxy S25 Plus צפוי להפוך ל-Galaxy S25 Pro. השינויים הללו מעידים על כך שסמסונג שוקלת מחדש את אסטרטגיית המיתוג שלה ומחפשת דרכים להבדיל את הדגמים השונים בסדרה.

ההחלטה להחזיר את השם Note עשויה להתקבל בברכה על ידי מעריצי הסדרה, שאהבו את העיצוב הייחודי, את המסך הגדול ואת העט המובנה. עם זאת, השינוי הזה מעורר גם שאלות לגבי עתידה של סדרת המתקפלים של סמסונג והאם היא תמשיך להיות מוקד העניין העיקרי של החברה.

Galaxy Note, סמסונג. GettyImages
ההחלטה להחזיר את השם Note עשויה להתקבל בברכה על ידי מעריצי הסדרה/GettyImages

השינוי בשם של ה-Galaxy S25 Plus ל-Galaxy S25 Pro מרמז על כך שסמסונג מתכננת להפוך את הדגם הזה ליוקרתי יותר ולהציע בו תכונות מתקדמות יותר, בדומה לאסטרטגיה של אפל עם מכשירי ה-אייפון 15 פרו והאייפון 15 פלוס. השינויים הללו עשויים להפוך את סדרת ה-Galaxy S25 למסקרנת עוד יותר ולהגביר את התחרות בשוק הסמארטפונים היוקרתיים.

לעת עתה, אך כמתבקש, ההדלפות הללו מעידות על כך שהחברה בוחנת אפשרויות חדשות ומחפשת דרכים לרענן את המותגים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully