וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לספאם ולפישינג בוואטסאפ? פיצ'ר חדש ייתן לכם שליטה

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 10:23

במאמץ נוסף לשיפור האבטחה והפרטיות בפלטפורמה, וואטסאפ מפתחת במילים אלה פיצ'ר חדש שיאפשר חסימה אוטומטית של הודעות מחשבונות לא מוכרים. כך זה נראה

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

וואטסאפ מתכננת להוסיף בקרוב פיצ'ר שיאפשר למשתמשים לחסום באופן אוטומטי הודעות מחשבונות לא מוכרים - כך לפי דיווח באתר WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרי. הפיצ'ר החדש, שעדיין בפיתוח, יזהה הודעות מחשבונות שאינם ברשימת אנשי הקשר של המשתמש ויחליט האם לחסום אותן על סמך מספר קריטריונים, כמו תדירות ההודעות והאם הן מכילות תוכן חשוד.

כיום, וואטסאפ משתמשת בכלים אוטומטיים מאחורי הקלעים כדי לזהות ולסנן גורמים זדוניים בפלטפורמה תוך שמירה על פרטיות, כולל אלגוריתמים המזהים התנהגות חשודה והודעות בתפוצה רחבה (כלומר הודעות שהועברו בתדירות גבוהה). עם זאת, עם הצגת הפיצ'ר החדש, אפליקציית המסרים תציע למשתמשים שכבת הגנה ושליטה נוספת, ותסייע גם למזער את הסיכון לניסיונות פישינג ותוכן זדוני - שצוברות פופולריות בתקופה האחרונה.

פיצ'ר לחסימת ספאם בוואטסאפ. WABetaInfo, אתר רשמי
שליטה מלאה: כך נראה הפיצ'ר לחסימת ספאם בוואטסאפ/אתר רשמי, WABetaInfo

בנוסף לפיצ'ר החדש לחסימת ספאם, וואטסאפ עובדת גם על מספר חידושים נוספים, ביניהם אפשרות לתת לייקים על סטטוסים של חברים, בדומה לאינסטגרם. הפיצ'ר החדש נמצא כרגע בבדיקות בקרב משתמשי בטא באנדרואיד, אך צפוי להיות זמין בקרוב לכלל המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully