וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 מיליון איש ראו אותה נופלת לנהר לקול צחוקה של חברתה הטובה

21.8.2024 / 0:07

תמיד אפשר לסמוך על החברה הכי טובה שלך: אישה שניסתה לנווט את דרכה על גדת נהר החליקה לתוכו, פעם אחרי פעם, והפכה לויראלית בזכות הצילום של חברתה

מה קורה כשבחורה קופצת לנהר - ונוחתת על תנין עצום?/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה הפכה בעל כורחה לכוכבת רשת בדלל סרטון ויראלי שתיעד אותה מחליקה על בוץ ונופלת לנהר - וכל זאת בעוד חברתה הטובה צופה בה וצוחקת בהיסטריה. הוידאו של החברות הטובות (ששתיהן נקראות אל), ששותף בחשבון הטיקטוק שלהן @alandelantics, נצפה באופן מדהים מעל ל-60 מיליון פעמים וגרם לכולם להצטרף לצחוק על חשבון המזל הרע של הצעירה המועדת.

בסרטון מתחיל עם אל שמנסה לנווט את דרכה במורד גדת הנהר הבוצית בעזרת מקל גדול, לפני שהיא מחליקה בבוץ החלקלק ולא מצליחה לעצור. אל מחליקה ונופלת היישר לתוך הנהר ומוצאת את עצמה במהרה שקועה לחלוטין במים תוך כדי שהיא מנסה לשווא לשמור על שיווי המשקל שלה. הנפילה גורמת לאל (השניה) לצרוח מצחוק - ואז אפילו לצחוק עוד יותר כשאל (הראשונה) מצליחה בסופו של דבר לחזור לגדה רק כדי להחליק וליפול שוב למים. "את יודעת שהיא החברה הכי טובה שלך כשהיא פשוט צוחקת ולא עוזרת," כתבו השתיים.

אתכם זה מצחיק?

מסתבר שגם לשבת על הישבן לא הועיל לאל, ששוב מצאה את עצמה מחליקה היישר לעומק המים העכורים. לאחר שני כישלונות, היא חזרה לבוץ - עם מקל ביד - וקראה: "אני הולכת הביתה. אני לא יכולה יותר. אני כמו גנדלף עם המקל הזה!"

כשהיא החליקה למים בפעם השלישית, נראה היה שהיא מחפשת משהו - ובתוך זמן קצר, היא שלפה רצועת כלבים. אבל הדרמה לא הסתיימה שם; כשאל צעקה: "אבל אלי... איפה הכלב?" הסרטון מסתיים עם אל הנואשת צועקת: "הוציאו אותי. הוציאו אותי לעזאזל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully