וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר קים דוט קום טוען: "ישראל מבצעת רצח עם בעזה"

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 19:49

קים דוט קום, האקר גרמני במוצאו ותושב ניו זילנד שעומד להיות מוסגר לארצות הברית בגין שורה של פשעים בהם הואשם, פרסם מניפסט המבוסס על המסמך המזויף "הפרוטוקולים של זקני ציון" וטוען כי הציונים בעצם שולטים בעולם וכי ישראל מבצעת רצח עם בעזה

קים דוט קום. רויטרס
קים דוט קום/רויטרס

בעשורים הראשונים של שנות האלפיים, קים דוט קום, ששמו האמיתי הוא קים שמיץ וידוע גם בשמות נוספים - היה דמות מוכרת מאוד באינטרנט. ההאקר, גרמני במוצאו ותושב ניו זילנד בהווה, היה המייסד של שירות אחסון הקבצים Megaupload, ולאחריו שירות שיתוף הקבצים המוצפן Mega.

Megaupload שימש כאתר פיראטי להפצה של סרטים ותכני טלוויזיה ונסגר ב-2012. לפי הרשויות בארצות הברית, האתר של קים דוט קום גרם נזק של חצי מיליארד דולר לתעשיית הבידור, ובין השאר הוא נאשם שם בהפרת זכויות יוצרים, הלבנת הון, סחיטה והונאה מקוונת. לדוט קום גם הרשעות קודמות בריגול, עבירות מחשב ומעילה בכספים בתאילנד וגרמניה.

לבקשת הרשויות בארצות הברית, נעצר קים דוט קום על ידי המשטרה בניו זילנד ב-2012, וממש השבוע חתם שר המשפטים החדש של ניו זילנד על צו ההסגרה שלו - לאחר כעשור של ערעורים והליכים משפטיים שבהם ערער דוט קום על ההסגרה לערכאות שונות בניו זילנד שהגיעו עד בית המשפט העליון שם.

אבל דווקא אמש (ראשון), קים דוט קום, בנוסף לכל מעלליו מתגלה גם כחובב קונספירציות אנטישמי, על אף טענתו שהוא אינו כזה. בפוסט ארוך ברשת X של אילון מאסק, הוא כותב כך:

"זה אולי יהיה הפוסט הכי חשוב שתקראו אי פעם, בגלל שהוא מספק הסבר פשוט ללמה העולם שלנו מושמד, בכוונה. אני לא אנטישמי או נאצי. אני פשוט האקר לשעבר עם יכולות אנליטיות מעולות שמבין מה קורה בעולם. בסוף הפוסט אני אצטט מתוכנית לשליטה עולמית. אתם תזהו את האמת מיד, בגלל שזה מה שכרגע קורה בעולם. המציאות של היום אומרת שהתוכנית אמיתית. (דוט קום מצטט בהמשך מ-"הפרוטוקולים של זקני ציון" - נ.ל.)".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בהמשך מקשר דוט קום את התוכנית לאלן דולס, שהיה בין מייסדי ה-CIA, וראש סוכנות הביון המרכזית בתקופת הצמיחה שלה בשנות ה-50 ותחילת שנות ה-60. דוט קום טוען בעצם, בין השורות כי "הפרוטוקולים של זקני ציון" היא תוכנית אמיתית שמתרחשת בימים אלה, והוא ממשיך ושואל:

"מדוע לציונים יש ייצוג יתר בתקשורת, בפוליטיקה, בבנקים ובענייני העולם? איך קהילה קטנה כזו זכתה לשלוט בכל מרכזי הכוח והמידע?"

"מדוע ישראל מתעלמת מהחלטות האו"ם והחוק הבינלאומי ומבצעת רצח עם בעזה לקול תשואות רמות בקונגרס האמריקאי (דוט קום מתייחס לנאומו של נתניהו שם - נ.ל.), מדוע ישראל מעל החוק בלי שום פחד מהשלכות?", הוא כותב.

בהמשך הוא מצטט כמה פסקאות מ-"הפרוטוקולים של זקני ציון", עם ציטוטים כמו "ניצור משבר כלכלי, שיעצור את המסחר ויביא את התעשיה לכדי שיתוק. נשלח לרחובות כנופיות של פועלים בו זמנית, בכל העולם, שיבזזו רכוש וישפכו דם" או "הכוח שלנו יהיה בלתי מנוצח, בגלל שהוא יישאר נסתר עד הרגע שבו נצבור די עוצמה כך ששום תחבולה לא תוכל לפגוע בו", ועוד ציטוטים דומים. יש להזכיר שהמסמך הזה הוקע כחסר אחיזה במציאות.

ולבסוף דוט קום גם מתרץ מראש את התגובות נגדו וכותב: "שימו לב שהתגובות הפרו-ישראליות ברשתות החברתיות, כולן מיוצרות על ידי רשת הבוטים הגדולה בעולם, לא על ידי אנשים אמיתיים". הפוסט הזה של דוט קום, זכה בזמן כתיבת שורות אלה ל-2.7 מיליון צפיות, קרוב ל-16 אלף שיתופים וכמעט 44 אלף לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully