וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: אפל צפויה להכריז על שני דגמי איירפודס חדשים בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 11:07

על פי דיווח חדש, באירוע ההכרזה על סדרת האייפון 16 בחודש הבא, ענקית הטכנולוגיה צפויה להציג גם שני דגמים חדשים של האוזניות האלחוטיות שלה, שיחליפו את הדור השני והשלישי. ומה עם האיירפודס פרו? הנה כל הפרטים

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
AirPods Pro 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמנו ביומנים: לפי דיווחים, ה-10 בספטמבר צפוי להיות יום חג לחובבי אפל, עם אירוע ההכרזה המסקרן של סדרת האייפון 16. אבל החגיגה לא נגמרת שם - הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שאפל מתכננת להפתיע גם עם דגמי איירפודס חדשים ומעודכנים.

על פי מארק גורמן, הכתב הבכיר של בלומברג, אפל מתכננת לרענן את ליין האוזניות האלחוטיות הפופולרי שלה ולהציג שני דגמי איירפודס חדשים שיגיעו בטווחי מחירים שונים, ויחליפו את הדגמים הקיימים מהדור השני והשלישי.

שני הדגמים יגיעו עם עיצוב מחודש, שיכלול יציאת USB-C במקום Lightning, גבעולים קצרים יותר בדומה לאלה של האיירפודס פרו, התאמה משופרת לאוזן ואיכות שמע משופרת. הגרסה היקרה יותר צפויה לכלול גם מנגנון סינון רעשים אקטיבי (ANC), מה שיהפוך את הטכנולוגיה לזמינה במחיר נמוך יותר לראשונה ולא בלעדית רק לאיירפודס פרו.

איירפודס פרו. ShutterStock
שני הדגמים יגיעו עם עיצוב מחודש, שיכלול יציאת USB-C במקום Lightning/ShutterStock

על פי הדיווח, אפל מתכננת להשיק את האיירפודס פרו דור שלישי "מאוחר יותר", כנראה בשנה הבאה, על סמך דיווחים קודמים. עם זאת, מה שלא הוזכר בדיווח האחרון הוא הסטטוס של האיירפודס מקס החדשים. כמעט ארבע שנים עברו מאז שאפל הציגה את אוזניות הקשת האלחוטיות היוקרתיות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully