וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן מאמצת את הפיתוח הישראלי לטיהור וסינון אוויר

לאחר רישום מוצלח בארה"ב, סין, ישראל, הונג קונג, דרום אפריקה ואוסטרליה, השלימה חברת DUSMIT הישראלית את רישום הפטנט החדשני שלה לטיהור אוויר גם ביפן

Dusmit. יחצ,
זיהום אוויר בתל אביב. הפיתרון החדש יכול לסייע בהפחתת הסיכונים גם בטוקיו/יחצ

לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי, כ-3.2 מיליון מקרי מוות בשנה מיוחסים לחשיפה לזיהום תוך מבני, הנובע ממחלות כמו שבץ מוחי, מחלות לב וריאות. זיהום אוויר בסביבות סגורות, כמו משרדים, מפעלים ומרכזים מסחריים, עלול להיות קטלני, והפיתוח הישראלי מציע פתרון חדשני ופורץ דרך.

עופר נידם, יזם ומהנדס ישראלי שסבל במשך שנים מבעיות נשימתיות כתוצאה מאלרגנים כמו קרדית האבק, החליט להתמודד עם הבעיה באופן אישי. בשיתוף פעולה עם מומחים נוספים, פיתח נידם את מערכת טיהור האוויר של חברת DUSMIT. החברה הציבה לעצמה מטרה ברורה: לשפר את איכות האוויר בסביבות סגורות, ולהפוך את האוויר שאנו נושמים לבריא יותר באמצעות טכנולוגיה חדשנית ובת-קיימא.

המערכת מתאימה לשימוש במגוון סביבות, כולל מרכזי קניות, מפעלים, מרכזי תחבורה ומפעלי ייצור בתעשיות שונות. המערכת מכילה חיישנים מתקדמים לזיהוי חלקיקים מזהמים הידועים כמסוכנים לבריאות, אשר נמצאו כגורמים למחלות ריאתיות וסרטן. בנוסף, היא מזהה מזהמים נוספים כמו עובש, בקטריות ואלרגנים, ומנטרלת אותם ברמה המולקולרית, תוך הגנה מפני הצטברותם. בניגוד למערכות אחרות בשוק, מערכת DUSMIT אינה מפיצה חומרים רעילים או קרינה, כמו UV ,הידרוקסיל או מימן על חמצני (מי חמצן). בנוסף, היא חסכונית באנרגיה ואינה דורשת תחזוקה תכופה. יעילות המערכת נבדקה והוכחה בבדיקות מעבדה עצמאיות, בהן הצליחה להשמיד 100% מחיידק הבצילוס, אחד החיידקים העמידים ביותר הגורם להרעלות מזון.

המערכת זמינה במגוון תצורות המותאמות לסביבות שונות, כולל מערכת המשתלבת עם מיזוג האוויר ומערכות למעבדות וחדרים נקיים. בנוסף, האפליקציה שפיתחה DUSMIT מאפשרת למשתמש ניטור שוטף של איכות האוויר, שליטה במערכת ושינוי רמת הפעילות בהתאם לצרכים.

הפיתוח החדשני של DUSMIT זכה להכרה בינלאומית, עם רישום הפטנט הייחודי גם ביפן, לאחר תהליך קפדני במשרד הפטנטים היפני. הפטנט נרשם גם במדינות נוספות, ביניהן ארה"ב, סין, ישראל, הונג קונג, דרום אפריקה ואוסטרליה, ומהווה פריצת דרך משמעותית המאפשרת לחברה להרחיב את פעילותה בשוק היפני, ולהעמיק את שיתופי הפעולה עם חברות מקומיות, תוך דגש על חדשנות וקיימות.

עופר נידם, מייסד DUSMIT , מסר כי "הרישום של הפטנט גם ביפן הוא צעד משמעותי עבורנו, והוא משקף את המחויבות שלנו להמשיך ולהוביל בתחום הטכנולוגיות הירוקות בעולם. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם השוק היפני ולהעמקת הפעילות שלנו במדינה. הפיתוח של DUSMIT מהווה הוכחה נוספת ליכולותיה של תעשיית הפיתוח המקומית ליצור פתרונות יצירתיים ואפקטיביים, המקדמים איכות סביבה וקיימות גלובלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully