וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוריז - אבל שונה: מטא בוחנת שינוי משמעותי בת'רדס

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 10:59

יעזור לפלטפורמה להתרומם? הרשת החברתית הצעירה מבית מטא, והתשובה שלה ל-X (טוויטר), בוחנת פיצ'ר חדש למשתמשים שרוצים להעלים את התוכן שפרסמו לאחר 24 שעות

ת'רדס. ShutterStock
ת'רדס/ShutterStock

הרשת החברתית ת'רדס (Threads), המתחרה של X (טוויטר) מבית מטא, בוחנת בימים אלה אפשרות חדשה שתאפשר למשתמשים להגדיר טיימר של 24 שעות לפוסטים שלהם, שלאחריו הפוסט וכל התגובות ייעלמו באופן אוטומטי, בדומה לפורמט של סטוריז.

דובר מטעם החברה אישר ל-TechCrunch כי התכונה נמצאת בבדיקה בקרב קבוצה מצומצמת של משתמשים, לאחר שנחשפה לראשונה בחודש שעבר על ידי אלסנדרו פאלוזי, חוקר אפליקציות ידוע. למעשה, הרעיון מזכיר את "פליטס" (Fleets) של X, שלא ממש הצליחו לתפוס תאוצה. עם זאת, הפורמט החדש עשוי לחסוך טרחה למשתמשים הנוהגים למחוק פוסטים באופן קבוע.

הניסוי מגיע מספר חודשים לאחר שמנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, שיתף כי ת'רדס בוחנת אפשרות לארכיון אוטומטי. תכונה זו, במידה ותיושם, תאפשר למשתמשים לקבוע תאריך שבו הפוסטים שלהם יוסתרו מהפיד. עם זאת, משתמשי ת'רדס בעבר הביעו חוסר התלהבות מהרעיון, ותכונה כזו עדיין לא הופיעה בקנה מידה רחב יותר.

ת'רדס. ShutterStock
הפורמט החדש עשוי לחסוך טרחה למשתמשים הנוהגים למחוק פוסטים באופן קבוע. ת'רדס/ShutterStock

הרשת החברתית החדשה של מטא הגיעה ל-200 מיליון משתמשים בתחילת אוגוסט, והשיקה לאחרונה כלי אנליטיקה בשם Insights שמאפשר למשתמשים, במיוחד בעלי עוקבים רבים, לעקוב אחר ביצועי החשבון שלהם, בדומה לאינסטגרם. מטא גם הודיעה שהאפשרות לתזמן פוסטים נמצאת בפיתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • Threads
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully