וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ecovacs משיקה בישראל את שואב הרובוט השוטף המתקדם ביותר שלה

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 19:02

היצרנית המובילה משיקה בישראל את ה-DEEBOT X5 PRO OMNI, המציע שילוב של בינה מלאכותית מתקדמת, עוצמת שאיבה חזקה ועיצוב ייחודי לניקוי יסודי של הבית, לצד עמדת עגינה חכמה

ECOVACS DEEBOT X5 PRO OMNI. יחצ, אתר רשמי
ECOVACS DEEBOT X5 PRO OMNI/אתר רשמי, יחצ

ECOVACS משיקה בישראל את השואב הרובוטי השוטף החדשני ביותר שלה - ה-DEEBOT X5 PRO OMNI, השואב הרובוטי השוטף המתקדם ביותר שלה עד כה. השואב החדש מציע שילוב של בינה מלאכותית מתקדמת, עוצמת שאיבה חזקה ועיצוב ייחודי לניקוי יסודי של הבית.

אחד החידושים הבולטים ב-DEEBOT X5 PRO OMNI הוא היכולת לזהות אזורים מלוכלכים ולחזור לנקות אותם באופן מיידי, ללא צורך לחזור לתחנת העגינה לטעינה או ריקון. יכולת זו מתאפשרת בזכות מודל הניווט החכם AINA 2.0 המבוסס על בינה מלאכותית. בנוסף, השואב מצויד במברשת אדפטיבית בטכנולוגיית TruEdge לניקוי יסודי של פינות וקצוות, ומערכת ZeroTangle למניעת הסתבכות שיער.


ה-DEEBOT X5 PRO OMNI מצויד בטכנולוגיית TrueDetect 3D 3.0 החדשנית, הכוללת שתי קרני אינפרה אדום ומצלמת AIVI באיכות 960p. שילוב זה מאפשר לרובוט ליצור תמונה תלת ממדית של סביבתו בזמן אמת, ולנווט בין רהיטים, כבלים וחפצים אחרים בצורה יעילה ובטוחה. בנוסף, מערכת הבינה המלאכותית של הרובוט לומדת ומשתפרת כל הזמן, הודות לטכנולוגיית Reinforcement Learning 2.0. כך, ה-DEEBOT X5 PRO OMNI מסתגל במהירות לסביבות משתנות ומבטיח ניקוי יסודי עם מינימום הפרעות.

העיצוב החדשני בצורת האות D של ה-DEEBOT X5 PRO OMNI מאפשר לו להגיע לפינות ולקצוות שקשה להגיע אליהם עם שואבי רובוט אחרים. חיישן Dual Laser LiDAR המוטמע בגוף הרובוט מאפשר ניווט מדויק וניקוי גם מתחת לרהיטים ובמעברים צרים.

ה-DEEBOT X5 PRO OMNI מצויד גם במערכת AIVI 3D 2.0, המסייעת לו להימנע מלמעלה מ-100 מכשולים באמצעות טכנולוגיית למידה עמוקה. טכנולוגיית TruEdge החדשה מבטיחה שטיפה אדפטיבית עד הקצה, עם קרבה של עד 1 מ"מ לקיר. מברשת הרולר הייחודית בטכנולוגיית ZeroTangle מונעת הסתבכות שיער ומסרקים מובנים בתא המברשת שומרים על פעולה חלקה ושקטה.

תחנת העגינה של ה-DEEBOT X5 PRO OMNI מקלה על תחזוקת המכשיר ושמירה על ההיגיינה. התחנה כוללת תכונת Intelligent Deep Mopping לזיהוי רמת הלכלוך ושליחת הרובוט לניקיון חוזר בעת הצורך. ניקוי הרפידות מתבצע בחום של 70 מעלות להמסה קלה של שומן ולכלוך. בסיום משימת הניקיון, התחנה תרוקן את האבק מהרובוט לשקית אבק, תשטוף את מברשות הקרצוף במים חמים ותייבש אותן באוויר חם למניעת התפתחות חיידקים וריחות רעים.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ECOVACS DEEBOT X5 PRO OMNI. יחצ, אתר רשמי
ECOVACS DEEBOT X5 PRO OMNI/אתר רשמי, יחצ

כמובן, גם השנה העוזרת הקולית YIKO 2.0 המשודרגת מאפשרת שליטה קולית נוחה ברובוט. האפליקציה הייעודית של ECOVACS ROBOTICS, התומכת בעברית מלאה, מאפשרת לקבל מידע בזמן אמת על מצב הניקיון, חיי הסוללה ועוד. ניתן גם לכוון את מצבי הניקיון עבור חדרים שונים ולהגדיר סוגי ניקיון ספציפיים עבור קומות שונות. מצב האירוח החכם לומד את הרגלי הבית ומתאים את הגדרות הניקיון בהתאם.

ה-Ecovacs DEEBOT X5 PRO OMNI זמין לרכישה בישראל החל מהיום באתר החברה ואצל המשווקים המורשים. מחיר מומלץ לצרכן: 5,599 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully