וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי מתכננת להשיק את הסמארטפון המתקפל הראשון מסוגו בעולם

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 13:46

ענקית הטכנולוגיה הסינית צפויה להקדים את המתחרות, ולחשוף בחודש הבא סמארטפון חדש ומסקרן - בעל קיפול משולש. ברשת כבר מסתובבות תמונות של ראש חטיבת האלקטרוניקה של החברה, כשהוא אוחז במכשיר

Huawei. GettyImages
Huawei/GettyImages

למרות היעדרותה משוק הטלפונים במערב, וואווי (Huawei) ממשיכה להציג יכולות מרשימות ולהתחרות בשוק מכשירי הפרימיום. ענקית הטכנולוגיה הסינית עומדת לרשום הישג נוסף ולהיות הראשונה להשיק סמארטפון עם מסך בעל קיפול משולש.

ראש חטיבת האלקטרוניקה של החברה, ריצ'רד יו, אישר לאחרונה כי הסמארטפון המהפכני יגיע לחנויות כבר בחודש ספטמבר הקרוב. את הדברים אמר במהלך אירוע הכרזה על רכב חשמלי חדש של וואווי, ה- Stelato S9, שכולל את מערכת ההפעלה העצמאית של החברה - HarmonyOS.

הסמארטפון, שצולם מספר פעמים בידיו של יו עצמו, ייפתח למסך ענק בגודל 10 אינץ', ויכול לשנות את כל מה שחשבנו על טלפונים מתקפלים. התמונות הציגו שלושה פאנלים הנערמים יחד לגורם צורה דמוי-לוח, בליטה עגולה גדולה של המצלמה, הדומה לזו של ה-Huawei Mate 50 Pro, שני סימני קיפול ומצלמת סלפי.

ראש חטיבת האלקטרוניקה של וואווי, ריצ'רד יו, עם הסמארטפון בעל הקיפול המשולש. צילום מסך, אתר רשמי
ראש חטיבת האלקטרוניקה של וואווי, ריצ'רד יו, עם הסמארטפון בעל הקיפול המשולש/אתר רשמי, צילום מסך

לפחות בינתיים, לא ברור האם המכשיר החדש ייכלל תחת סדרת ה-Mate היוקרתית של וואווי, בדומה לדגמי ה-Mate X הקודמים. עם זאת, שפע ההדלפות וההצצות למכשיר מרמזות כי קמפיין השיווק הרשמי של וואווי יחל בקרוב מאוד, ויחשוף את כל הפרטים על הסמארטפון המתקפל המשולש הראשון בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully