וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: אפל תכריז על סדרת האייפון 16 ב-9 בספטמבר

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 19:35

"זמן לזרוח": ענקית הטכנולוגיה שלחה לפני זמן קצר הזמנה לאירוע ההכרזה השנתי שלה - בו תחשוף את סדרת האייפון הבאה, לצד מוצרים נוספים. הנה כל הפרטים

ההזמנה לאירוע של אפל. אפל, אתר רשמי
ההזמנה לאירוע של אפל/אתר רשמי, אפל

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים - זה רשמי: לפני זמן קצר שלחה אפל לעיתונאים הזמנות לאירוע הכרזה שיתקיים ביום שני בעוד פחות משבועיים, 9 בספטמבר, בשעה 20:00 שעון ישראל. כרגיל, אפל לא חושפת בהזמנה הרשמית מה היא עומדת לחשוף, ומסתפקת בטיזר על ההזמנה. הפעם, שורת הטיזר היא "It's Glowtime" ("זמן לזרוח" בתרגום חופשי). כבכל שנה, אפל צפויה לחשוף את סדרת מכשירי הדגל - האייפון 16. ומה אנחנו צפויים לקבל?

הדלפה: אייפון 16 פרו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כך הם ייראו? הדלפה של דגמי האייפון 16 פרו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אייפון 16 ואייפון 16 פרו

ארבעה דגמים חדשים צפויים להיות מוצגים באירוע: אייפון 16, 16 פלוס, 16 פרו ו-16 פרו מקס. למרות השמועות, נראה שאפל לא תשתמש בשם "אייפון אולטרה" השנה. דגמי האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס צפויים לקבל גדלי מסך גדולים יותר, 6.3 ו-6.9 אינץ' בהתאמה. לשם השוואה, האייפון 15 פרו והאייפון 15 פרו מקס מצוידים במסכים בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ' בהתאמה.

בצד החומרה, נקבל את השבב המשודרג, ה-A18, שיאפשר לאפל להמשיך את ההתקדמות שלה בתחום הבינה המלאכותית. דגמי הפרו והפרו מקס יקבלו שבב חזק יותר, A18 Pro, ו-8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM) יהיו הסטנדרט בכל הדגמים.

בנוסף, הערכות הן שלכל סדרת האייפון 16 יהיה "Capture Button" חדש המוקדש להפעלת לכידת תמונה או וידאו. הכפתור יאפשר לבצע זום פנימה והחוצה על ידי החלקה שמאלה וימינה על הכפתור, להתמקד באובייקט בלחיצה קלה ולהפעיל הקלטה בלחיצה חזקה יותר. כפתור הצילום ימוקם בצד הימני התחתון של האייפון 16, ויחליף את אנטנת ה-mmWave בדגמי האייפון בארה"ב, כאשר האנטנה תעבור לצד שמאל של המכשיר מתחת לכפתורי הווליום והפעולה.

כפתור הפעולה, שמחליף את מתג ההשתקה המיתולוגי והוצג בשנה שעברה בדגמי הפרו, יגיע כנראה גם לאייפון 16 הרגיל והאייפון 16 פלוס. בצד התוכנה, iOS 18 יהיה זמין להורדה זמן קצר לאחר האירוע, אך תכונת הבינה המלאכותית של אפל, Apple Intelligence, תגיע רק עם העדכון iOS 18.1 באוקטובר.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

מהדורת העשור של האפל ווטש

השנה אפל מציינת עשור לשעון החכם שלה, ויש שמועות סותרות לגבי שמו של הדור הבא - סדרה 10 או סדרה X. הערכון הן שהשעון הסטנדרטי צפוי לקבל מסך גדול יותר, בגודל 49 מ"מ, ומערכת רצועות חדשה לגמרי. יתכן שגם ה-Apple Watch Ultra 3 ייחשף באירוע, אך הוא כנראה לא יעבור שינוי עיצובי משמעותי, ובנוסף אליו נקבל גם דגם SE מוזל שעשוי להגיע עם מעטפת פלסטיק קשיחה.

למרות הציפיות, תכונות מעקב בריאותיות חדשות, כמו חיישנים ללחץ דם גבוה ודום נשימה בשינה, כנראה לא יגיעו בדור הבא. בנוסף, בדומה לאייפון, השעונים החדשים יקבלו מעבד חדש, שיתמוך ביכולות הבינה המלאכותית של אפל בהמשך הדרך.

עוד הפתעות?

הערכות הן שאפל מתכננת לחשוף גם שני דגמי איירפודס חדשים שיגיעו בטווחי מחירים שונים, ויחליפו את הדגמים הקיימים מהדור השני והשלישי. שני הדגמים יגיעו עם עיצוב מחודש, שיכלול יציאת USB-C במקום Lightning, גבעולים קצרים יותר בדומה לאלה של האיירפודס פרו, התאמה משופרת לאוזן ואיכות שמע משופרת. הגרסה היקרה יותר צפויה לכלול גם מנגנון סינון רעשים אקטיבי (ANC), מה שיהפוך את הטכנולוגיה לזמינה במחיר נמוך יותר לראשונה ולא בלעדית רק לאיירפודס פרו.

וזה לא הכל, ייתכן שגם ייחשף מחשב Mac mini חדש לגמרי, בעיצוב קומפקטי ועם מעבדי M4 ו-M4 Pro. עם זאת, ייתכן שאפל תשמור את ההכרזה הזו לאירוע נפרד בהמשך השנה. האירוע צפוי גם לכלול הצצה לגרסה הסופית של iOS 18, מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, שתכלול מגוון חידושים ושיפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully