וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם חוזרת למקורות: התמונות שלכם יקבלו שדרוג משמעותי

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 20:16

הרשת החברתית הכריזה על עדכון חדש שיאפשר לכם להוסיף טקסט ישירות לתמונות שלכם, היישר מתוך עורך הפוסטים. המשמעות היא שלא תצטרכו יותר לערוך את התמונות באפליקציה נפרדת. וזה לא הכל

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

במהלך מפתיע, אחרי שנים של התמקדות בווידאו, אינסטגרם שמה את התמונות שוב במרכז העניינים, ומוסיפה להן את מה שהיה חסר להן תמיד - מילים. כעת ניתן יהיה להוסיף טקסט ישירות לתמונות בפיד, ללא צורך באפליקציות עריכה חיצוניות. תוספת הטקסט יכולה לסייע לתמונות להתבלט בפיד העמוס, או להעביר מידע שאינו נכלל בכיתוב.

מכלי עריכת הפוסטים, תוכלו כעת גם להוסיף תמונה נוספת על גבי תמונה כמדבקה. איך זה עובד? פרסום בבלוג של אינסטגרם, ישירות מכלי עריכת הפוסטים תוכלו לשלב תמונה נוספת על גבי תמונה קיימת כמדבקה. כאשר תקישו על התמונה הנוספת, תוכלו לשנות את צורתה ממלבן לריבוע, עיגול, לב או כוכב.

הכלי החדש לעריכת תמונות באינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
הכלי החדש לעריכת תמונות באינסטגרם/אתר רשמי, אינסטגרם

וזה לא הכל, גם הרילס והסטוריז זוכים לשיפורים טקסטואליים. נוספו גופנים חדשים, כמו גם אפקטים ואנימציות שתוכלו להוסיף לטקסט כדי להבליט אותו. העדכונים האלה מצטרפים לשורה של שיפורי מוצר אחרונים באינסטגרם, כולל ניסוי של פיצ'ר דמוי Snap Map, דרך להוסיף שירים לפרופיל שלכם, והיכולת לשתף 20 תמונות בפוסט (קרוסלה) אחד באינסטגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully