וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מצמצמת כוח אדם - ומפטרת כ-100 עובדים

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 20:25

כחלק מ"שינוי סדרי עדיפויות" בחברה - ענקית הטכנולוגיה הודיעה על פיטורים של כ-100 עובדים במחלקת השירותים הדיגיטליים שלה, בעיקר מצוות חנות הספרים הדיגיטלית Apple Books

אפל. רויטרס
אפל/רויטרס

בעוד שענקיות טכנולוגיה רבות נאלצו לפטר אלפי עובדים בשנים האחרונות, אפל הצליחה לשמור על יציבות יחסית, עם קיצוצים בודדים בלבד, בעיקר בפרויקט הרכב החשמלי שלה. אולם נראה שהמגמה השתנתה מעט, כאשר החברה הודיעה על פיטורים של כ-100 עובדים מהיחידה שאחראית על האפליקציות, כך דווח בבלומברג.

רוב המפוטרים עבדו בצוות שאחראי על אפליקציית Apple Books ו-Apple Bookstore, בעוד ששאר הקיצוצים בוצעו בתפקידי הנדסה ושירותים אחרים, כמו Apple News. למרות הפיטורים, בלומברג מדווחת כי אפל לא מתכננת להזניח את אפליקציית הספרים שלה, וכי היא עדיין צפויה לקבל עדכונים ותכונות חדשות בעתיד.

למעשה, חטיבת השירותים הכוללת את Apple TV Plus, Apple News ו-Apple Music, היוותה מנוע צמיחה משמעותי עבור אפל בשנים האחרונות, אך נראה כי החברה לא רואה ב-Apple Books חלק מרכזי בהיצע שלה.

זהירות, האקרים מנסים לפרוץ לחשבונות אפל/מערכת וואלה

מנכ"ל אפל, טים קוק, אמר בעבר כי פיטורי עובדים הם "מוצא אחרון" עבור החברה, ופיטורים היו נדירים (או לפחות, קטנים בהרבה מאלה שמשפיעים על ענקיות הטכנולוגיה המתחרות) עד לאחרונה. באפריל האחרון דווח על קיצוץ של לפחות 600 משרות בפרויקטים שבוטלו עך ידי אפל, כמו המכונית החשמלית, ובשנת 2023 בוטל "מספר קטן" של תפקידים בצוותי הקמעונאות התאגידיים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully