וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משדרגת את Gemini ומאפשרת יצירת תמונות באיכות חסרת תקדים

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 9:32

ללא גבולות: גוגל חשפה אמש גרסה עדכנית של מודל הבינה המלאכותית שלה, Gemini, שמאפשרת לראשונה ליצור תמונות של אנשים ואף נופים פוטו-ריאליסטיים. בנוסף, מעתה ניתן ליצור גרסאות מותאמות אישית של המודל

גוגל Gemini. גוגל,
גוגל Gemini/גוגל

גוגל הכריזה אמש (רביעי) על יכולות חדשות בפלטפורמת הבינה המלאכותית שלה, Gemini, עם השקת שני פיצ'רים חדשים ומרגשים. הראשון הוא מחולל התמונות המשופר, Imagen 3. הכלי, שזמין כעת לכלל משתמשי Gemini, מציע יצירת תמונות באיכות גבוהה במיוחד. בנוסף, גוגל החזירה למחולל את היכולת לייצר תמונות של אנשים, פיצ'ר שהוסר בעבר בשל חששות אתיים. יצירת תמונות של אנשים תהיה זמינה למנויי Gemini בתשלום בלבד (Gemini Enterprise, Gemini Advanced ו-Gemini Business).

"השגנו התקדמות משמעותית עם Imagen 3 במתן חווית משתמש טובה יותר בעת יצירת תמונות של אנשים. אנחנו לא תומכים ביצירת תמונות פוטוריאליסטיות של אנשים מפורסמים, תמונות של קטינים או של דימויים אלימים ומיניים", אמרו בגוגל. "Imagen 3 מציב רף חדש לאיכות תמונת, ומאפשר יצירת תמונות באמצעות כמה מילים בלבד. ניתן אפילו לבקש מ-Gemini ליצור תמונות בסגנונות שונים - כמו נופים פוטו ריאליסטיים, ציורי שמן עם טקסטורה או סצנות אנימציה בפלסטלינה משעשעות".

הכלי השני הוא שגוגל חשפה הוא Gem ("אבן חן"), השמאפשר למשתמשים ליצור גרסאות מותאמות אישית של צ'אטבוט ה-Gemini לשימושים ספציפיים, כמו "מאמן למידה", "עורך טקסטים" או "שותף לסיעור מוחות".

נוצר באמצעות Gemini של גוגל. גוגל, אתר רשמי
תמונות ריאליסטיות יותר: Imagen 3/אתר רשמי, גוגל
נוצר באמצעות Gemini של גוגל. גוגל, אתר רשמי
תמונות ריאליסטיות יותר: Imagen 3/אתר רשמי, גוגל

"בעזרת Gems, ניתן ליצור צוות של מומחים שיעזרו לכם לפצח פרויקט מאתגר, לגבש רעיונות לאירוע קרוב או לכתוב את הכיתוב המושלם לפוסט ברשתות החברתיות", הסבירו בגוגל. "ה-Gem שלכם יכול גם לזכור סט מפורט של הנחיות כדי לעזור לכם לחסוך זמן במשימות מייגעות שחוזרות על עצמן".

פיצ'ר Gems יהפוך לזמין בהדרגה מהיום בגרסת הדסקטופ עבור משתמשי Gemini Advanced, Gemini Business ו-Gemini Enterprise ביותר מ-150 מדינות וברוב השפות, כולל בישראל ובעברית.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully