וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת שעוני Fenix 8 של גרמין מושקים בישראל

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 16:35

אמש (רביעי) השיקה יבואנית גרמין את שעוני הדגל החדשים שלה לספורטאים, ה-Fenix 8 באירוע בחנות בנמל תל אביב. בין החידושים: חיי סוללה של עד חודש, תצוגת AMOLED, תמיכה לצוללנים, תכנון מסלולים ורמקול ומיקרופון

גרמין Fenix 8. גרמין, אתר רשמי
גרמין Fenix 8/אתר רשמי, גרמין

יבואנית גרמין רונלייט השיקה אתמול (רביעי) בנמל תל אביב את סדרת השעונים החדשה Fenix 8, המהווה את סדרת הדגל של שעוני הספורט החכמים של החברה. כמו בדגמים הקודמים ניתן למצוא כאן בניה אטומה למים עד עומק של 100 מטר, עם לחצנים אטומים. חיישני דופק מתקדמים, כולל מדדים כמו שינויים בקצב הדופק, וקטרים שונים ורצועות שונות. ה-Fenix 8 יגיע עם שני תצוגה - תצוגת AMOLED מגע ותצוגת MIP בגרסה הסולארית שגם טוענת את הסוללה מאור השמש. חיי הסוללה שופרו, וכעת הם עומדים על 29 ימים ו-48 ימים בהתאמה.

חידושים נוספים בדגם הדגל החדש כוללים שיפור בניווט להתאמת מרחקים גם אם הלכתם לאיבוד, כולל מבנה טופוגרפי במפות, תמיכה בנתונים לצוללנים והשנה גם רמקול ומיקרופון מובנים, שמאפשרים חיבור לעוזרות קוליות וכמובן, ביצוע שיחות ישירות מהשעון באמצעות חיבור בלוטות' לסמארטפון. עוד יש כאן פנס LED עצמתי לאימוני לילה וכמובן, מערכת ניווט הכוללת מצפן תלת-צירי, ג'ירוסקופ ומד גובה.

המחיר - לא זול: הדגמים הפשוטים מתחילים מ-4,600 שקלים ויגיעו עד ל-6000 שקלים לגירסאות המיוחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully