וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים ללימודים: ארבעה סמארטפונים מומלצים עד 2,000 שקלים

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 11:14

כמו כל שנה, השתדלנו לבחור לא את דגמי העלית הנוכחיים והיקרים יותר, אלא את הדגמים היותר נגישים, שהם עד אלפיים שקלים ורובם הרבה פחות

סמארטפונים. ShutterStock
סמארטפונים/ShutterStock

אפילו השנה, שבה 1 בספטמבר הגיע באווירה קודרת, כשחוסר וודאות מרחף מעל פתיחת שנת הלימודים בדרום ובצפון (לפחות בזמן ששורות אלה נכתבות) - עדיין עבור רבים מהתלמידים וגם ההורים פתיחת שנת לימודים חדשה היא ציון לזמן התחדשות, אם זה בקלמר חדש, ילקוט חדש ובעידן הנוכחי, גם סמארטפון חדש.

אז על ילקוטים וקלמרים אנחנו לא יכולים להמליץ לכם (אבל ערוץ הצרכנות של וואלה ישמחו לעזור), אבל עם סמארטפונים דווקא כן. כמו כל שנה, השתדלנו לבחור לא את דגמי העלית הנוכחיים והיקרים יותר, אלא את הדגמים היותר נגישים, שהם עד אלפיים שקלים ורובם הרבה פחות. אנחנו יודעים שתחילת שנת לימודים היא הוצאה כבדה גם כך. אז הנה ארבע המלצות שישלחו את הילדים שלכם לבית הספר עם חיוך של סמארטפון חדש ונוצץ אבל לא יקרעו לכם את הכיס:

CMF Phone 1

אם הילדים שלכם מחפשים טלפון שימשוך תשומת לב בהפסקה או סתם גיקים שאוהבים להתעסק עם חומרה, ה-CMF Phone (1) הוא הטלפון בשבילם. זהו טלפון אנדרואיד שמציע חומרה טובה במחיר נגיש כיאה למותג הזול יותר של Nothing, אבל הייחודיות שלו היא שאפשר גם לפתוח אותו בעזרת סיבוב של כמה ברגים, ולהחליף את הגב או את הסוללה.

בצד המפרט הטכני, הוא רץ על מעבד דימנסיטי 7300 של MediaTek, במהירות 2.5 גיגההרץ ושמונה ליבות שזהו מעבד אמצע הדרך שנותן ביצועים יפים לרוב המשימות ביחד עם 8 ג"ב זיכרון פיזי ועוד 8 ג"ב זיכרון מטמון וירטואלי. יש לו צג 6.67 אינץ' עם קצב רענון של 120 הרץ ורזולוציה של FHD, ובהירות שיא מצוינת של 2000 ניט. הוא מצויד במערך צילום אחורי של צמד מצלמות, עם מצלמת 50 מגהפיקסל ראשית וחיישן עומק ומצלמה חזיתית של 16 מגהפיקסל, וסוללה נאה של 5,000 מיליאמפר/שעה. ואה, כן, יש לו חריץ הרחבה לכרטיס מיקרו-SD, עניין שהולך ונעשה נדיר במקומותינו, ותמיכה ברשתות דור חמישי.

הוא גם מגיע עם שורה של אביזרים חמודים לרכישה בנפרד כמו רצועת נשיאה, מעמד צפיה וארנק כרטיסים. אפרופו כרטיסים - הוא לא תומך ב-NFC, אם רציתם להוסיף לו כרטיס תשלום. המחיר - 1049 שקלים, לגירסת ה-128 ג"ב.

CMF Phone 1. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
CMF Phone 1/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמסונג גלקסי A55

סדרת ה-A של סמסונג נוצרה כמענה של הענקית הקוריאנית למתקפת הטלפונים הסיניים והיא נגישה יותר במחיר מאשר סדרת הדגל S וסדרת ה-Z של המתקפלים למיניהם (שסקרנו כאן ממש לאחרונה!). כאן סמסונג שמה דגש על תמורה לכסף. שתי תת-הסדרות העיקריות תחת סדרה A, הן סדרות ה-50 וה-70, ששתיהן זכו לשבחי המבקרים. הגירסה העדכנית של סדרת ה-50 היא ה-A55, שמציעה תמורה יפה:

לגלקסי A55 יש צג AMOLED בגודל של 6.6 אינץ', בקצב רענון של 120 הרץ ועד 1000 ניט בבהירות מקסימלית ורזולוציה של FHD. כמו הטלפון של CMF, גם כאן יש סוללת 5,000 מיליאמפר/שעה שמנמנה, וגוף המכשיר כולל גם עמידות למים ואבק בתקן IP67 וגוף המשלב זכוכית גורילה ויקטוס בחזית ובגב ומסגרת אלומיניום, שאלה חומרים מצויינים עבור סדרת ביניים. יש כאן גם חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון מיקרו-SD שחולק את החלל עם כרטיס ה-SIM.

מתחת למכסה המנוע תמצאו כאן מעבד Exynos 1480 של סמסונג, עם שמונה ליבות ומהירות מקסימלית של 2.75 גה"צ. מערך הצילום האחורי הוא די מרשים לרמת המחיר וכולל מצלמת 50 מגהפיקסל ראשית, עדשת 12 מגהפיקסל רחבה ועוד עדשת מאקרו עם חיישן של 5 מגהפיקסל. בחזית תמצאו מצלמה קדמית של 32 מגהפיקסל לסלפי.

עוד יש כאן כמובן את ממשק ה-One UI המוצלח והנעים לשימוש של סמסונג, אנדרואיד 14 כמובן וארבעה צבעים לבחירה. גירסת הבסיס עם ששה גיגהבייט זיכרון ו-128 ג"ב אחסון מתחילה מ-1629 שקלים. גירסת ה-256 ג"ב עם 8 ג"ב זיכרון תעלה כ-1,750 שקלים.

גקלסי A55. סמסונג, אתר רשמי
גלקסי A55/אתר רשמי, סמסונג

OnePlus Nord CE 4 Lite

בדיוק בזמן לתחילת שנת הלימודים, הודיעה סלנאו, היבואנית של OnePlus לישראל על תחילת השיווק כאן של ה-Nord CE 4 Lite, אחת הסדרות היותר נגישות של המותג הסיני שבנה את השם שלו על חומרה חזקה במחיר נמוך. ה-Nord CE 4 Lite מציע מפרט דומה לאחרים אבל בכמה הבדלים:
גם כאן יש צג 6.67 אינץ' מסוג AMOLED בקצב רענון של 120 הרץ וברזולוציית FHD, אבל עם 2100 ניט בתאורה מקסימלית ובגוף פלסטיק עם עמידות בסיסית למים ואבק (לסמסונג יש יותר). המעבד הוא מעבד אמצע הדרך של קוואלקום, הסנאפדרגון 695 שמגיע למהירות של 2.2 גיגההרץ בליבות החזקות שלו. היבואנית אגב מציינת כמה תכונות ייחודיות - כמו יכולת לתפעל את הטלפון גם עם ידיים רטובות, שקע אוזניות 3.5 מ"מ ועוד.

מבחינת מצלמה, יש כאן חיישן LYT600 של סוני (כולם אגב משתמשים בחיישנים שלהם) עם 50 מגהפיקסל כמצלמה ראשית ומייצב אופטי, וחיישן עומק של 2 מגהפיקסל. המצלמה החזיתית, כמו ב-Phone 1, היא 16 מגהפיקסל.

ונקנח במה שהפך להיות החוזקה של המותגים מבית BBK - הסוללה והטעינה המהירה. ה-Nord CE 4 Lite מציע סוללה של 5,500 מיליאמפר/שעה וטכנולוגיית טעינה מהירה קניינית של 80 וואט, מה שאומר שטעינה מאפס למאה תיקח לכם פחות משעה. המחיר הדי אטרקטיבי יחסית לנפח האחסון והזיכרון - 256 ו-8 ג"ב בהתאמה, הוא 1499 שקלים. גם כאן יש חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון מיקרו-SD.

OnePlus Nord CE 4 Lite. OnePlus, אתר רשמי
OnePlus Nord CE 4 Lite/אתר רשמי, OnePlus

שיאומי Redmi Note 13

ואיך אפשר לעשות כתבה של טלפונים זולים, בלי לדבר על שיאומי. אז לקהל התלמידים מציעה המילטון, היבואנית הרשמית, את ה-Redme Note 13, שמגיע בכמה תתי דגמים, מבסיסי ועד Pro+ שמחירו קצת מעל 2,000 שקלים. לסקירה הזו הלכנו על הדגם הבסיסי, שמחירו עומד על כאלף שקלים מחיר רשמי:

הוא כולל גם מסך AMOLED בגודל 6.67 אינץ' ברזולוציית FHD וקצב רענון של 120 הרץ עם זכוכית גורילה גלאס 3 ובהירות מקסימלית של 1800 ניט. מבחינת תמורה לכסף, יש פה כמה הפתעות: האחסון גדול מהמכשירים האחרים, משמעותית - 512 ג"ב (בטח בשביל המחיר הזה), ושמונה גיגהבייט זיכרון, בנוסף על חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון של עד 1 טרהבייט (1024 גיגהבייט). המעבד הוא סנאפדרגון 685, האח בסדרה של המעבד מהטלפון הקודם, שמגיע למהירות יחסית גבוהה של 2.8 גיגההרץ.

שיאומי Redmi Note 13. שיאומי, אתר רשמי
שיאומי Redmi Note 13/אתר רשמי, שיאומי

עוד מפתיעים פה שיאומי עם חיישן ראשי של 108 מגהפיקסל, עם זום אופטי של פי שלושה, עדשה רחבה של 8 מגהפיקסל, ועוד חיישן מאקרו של 2 מגהפיקסל. המצלמה הקדמית היא של 16 מגהפיקסל. בסך הכל, מבחינת תמורה לכסף, זו חבילה מפתיעה מאוד, יחסית למחיר הנמוך של הטלפון.
במה שאתם לא בוחרים - תתחדשו ובהצלחה בלימודים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully