וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרימרית בהלבשה תחתונה שרפה את המטבח בשידור חי

2.9.2024 / 0:06

דני צילמה את עצמה מבשלת כשהיא לבושה בחזייה, תחתונים וביריות סקסיות - כשלפתע פרצו להבות מהמחבת שלה וכמעט שרפו את המטבח כולו בשידור חי. סטרימרית אחרת טוענת שהיא עשתה זאת קודם ושהמקרה שלה "לא היה מבוים" כמו זה של דני

סטרימרית בהלבשה תחתונה שרפה את המטבח בשידור חי/@hiheyitsdani

אם לבשל כשאת בהלבשה תחתונה סקסית לא יביא לך מספיק צפיות, כנראה שלשרוף את כל המטבח שלך כשאת עושה את זה - כן. סטרימרית בשם דני שפעילה בפלטפורמת הסטרימינג בשידור חי Kick שידרה בלייב ל-6,000 העוקבים שלה את התוכן הקבוע שלה- תיעוד שלה מבשלת כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה סקסית. רק שהפעם זה הסתבך ומהר מאוד היא כמעט הבעירה באש את כל המטבח שלה.

מן הסתם, דני היא לא שפית וכנראה גם לא מבינה יותר מדי בבישול ובבטיחות - אז כשהיא השתמשה במחבת ובשמן, היא הציתה אש שרק הלכה וגדלה בזמן שהיא צועקת לעזרה. בסרטון שצבר יותר מ-20 מיליון צפיות ברשתות החברתיות, דני מנסה לבשל בזמן שגבר מחוץ לפריים מצביע על כמות העשן המוגזמת שיוצאת מהמחבת. לפתע המחבת עולה באש, דני נבהלת ובמקום לעשות משהו מועיל - צועקת לעזרה תוך כשי שהיא מוודאת שהכל עדיין מתועד במצלמה.

ככה זה נראה בשידור

הבחור שמאחורי המצלמה, טאנר, נחלץ לעזרתה של דני אך מהר מאוד מתגלה שגם הוא לא ממש יודע מה לעשות. רגע לפני שהלהבות משתלטות על המטבח כולו, הוא עושה מעשה מטופש ומשליך את המחבת לרצפה. למזלו הרב, המעשה המסוכן הזה איכשהו הצליח למנוע מהאש להתפזר. בסופו של דבר למטבח נגרם נזק מינורי והשניים יצאו ללא פציעות.

עוד תקריות בשידור חי ברשת
כוככת הרשת אכלה יותר מדי בשביל לייקים - ומתה בשידור חי

יו, איזו פדיחה! משפיענית חשפה (בטעות?) את שדיה בשידור חי כשעשתה עמידת ידיים

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והיא לא הראשונה שזה קרה לה

אנחנו מקווים שההצלחה של הסרטון הזה לא תהפוך את שריפת המטבח לטרנד, כי יש לפחות סטרימרית Twitch אחת שטוענת שהיא כבר עשתה את זה קודם - ושהמקרה שלה, בניגוד לדני, היה אמיתי ומחנך.

קלי ג'יין קארון בת ה-26 העבירה לייב שלה מבשלת במטבח, כשבניגוד לדני - היא נותרה עם כל הבגדים עליה. בסרטון שצבר גם הוא מיליוני צפיות, נראית קלי מציתה בשוגג אש במחבת מיד אחרי שהעבירה את הבשר המטוגן לצלחת. המצב החמיר כשהיא הורידה את המחבת מהכיריים והכניסה אותה לכיור שלה. היא האמינה שהמים ירגיעו את האש אך הם רק הבעירו אותה יותר. כשהמחבת עדיין בוערת, היא יצאה מדירתה בצרחות לעזרה. גם המקרה שלה הסתיים בנס כשחזרה לדירה והצליחה להשתלט על האש.

קארון, בעלת תואר בהנדסת מכונות, מספרת ל-Inside Edition שהיא הכינה סטייק לכבוד יום ההולדת שלה כשהכל החל להשתבש: "אני בטוחה שלמדתי פעם ששמן שעולה באש ומים לא מסתדרים יחד. הייתי חייבת ללמוד את זה בשלב מסוים, אבל בהחלט הייתי בפאניקה כשראיתי את כל הלהבות וכל זה יצא משליטה".

אז מה עושים במקרה כזה?

כפי שדני וקארון למדו, זה אכן לא פתרון טוב לשפוך מים על אש שנוצרה משמן רותח כי זה רק עלול לגרום להתפשטות הלהבות. גם בלי ששמן יבער, הכנסת מים לשמן רותח היא אחד הדברים המסוכנים שאפשר לעשות במטבח: השמן מיד מתחיל להתיז לכל עבר ועלול לגרום לנו לכוויות. כאשר השמן בוער, פעולה שכזו עלולה להביא לאסון של ממש, כפי שראיתם בסרטונים - במקום שהאש תכבה, עולה מתוך המחבת פטריית אש המתפשטת לכל עבר.

הפתרון הנכון למי ששואל הוא להניח מכסה על המחבת. קארון הסבירה: "הדרך הנכונה היא לכסות את המחבת. אתם רוצים לחנוק את האש כי אש לא יכולה להתקיים ללא חמצן". היא צודקת - במקרים כאלה יש לכבות בזהירות את הכיריים (אם זה אפשרי) ולאחר מכן פשוט להניח מכסה מתאים על הסיר או המחבת הבוערת. המכסה ימנע הגעת חמצן להזנת האש, ויכבה את הבעירה. אם הלהבות גבוהות מאוד - פעולה כזו עלולה להיות מסוכנת או בלתי אפשרית, ולכן תמיד מומלץ להחזיק בבית מטף כיבוי ייעודי ולהתשמש בו. במקרה חירום בו אין לכם מכסה, ואין לכם גם מטף - אפשר גם לקחת מגבת גדולה, להרטיב אותה במים ולסחוט, כך שתישאר רטובה - אך ללא מים מטפטפים, ולהניח אותה בזהירות באופן ישר ומתוח על על פתח הסיר. גם פעולה כזו 'חונקת' את האש, כלומר מונעת אספקת חמצן - ותכבה את האש.

"אני עשיתי את זה קודם"

קארון שנחשפה לסרטון של דני, מיהרה להתרעם על חוסר המקוריות וצייצה שהיא "עשתה זאת קודם" והוסיפה בתגובות לסרטון: "המקרה שלי לא היה מבוים כשאני לבושה בחוטיני. אצלי זו הייתה טעות אמיתית שממנה יכולתי ללמוד ואז ללמד את העוקבים שלי פרוטוקולים ונהלים של בטיחות באש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully