וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 שנים אחרי: נוקיה רוצה להחזיר את הסמארטפון הזה, ובגלל המצלמה

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 13:12

11 שנים לאחר שה-Lumia 1020 חולל מהפכה בצילום הסלולרי, נוקיה מתכננת קאמבק מפואר עם סמארטפון חדש שמצויד במערך צילום מהפכני. ואל דאגה, ללא ווינדוס פון

נוקיה LUMIA 1020. ShutterStock
נוקיה LUMIA 1020/ShutterStock

בשנת 2013, נוקיה, בעיצומו של מאבק הישרדות עם מערכת ההפעלה ווינדוס פון, השיקה את ה-Lumia 1020 - מכשיר פורץ דרך שהציב רף חדש בתחום הצילום בסלולר. הוא הציג לעולם מצלמה בעלת חיישן עצום של 41 מגה פיקסל, שהייתה חסרת תקדים באותם ימים, והגדירה מחדש את הצילום בסמארטפונים. כעת, HMD Global, המחזיקה במותג נוקיה, רוצה להחיות את רוח ה-Lumia האגדית עם דגם חדש ששאב השראה ישירה מהעיצוב האייקוני של ה-1020, ומציג שדרוג משמעותי ביכולות הצילום.

תמונות שדלפו חושפות כי במרכז המכשיר החדש ממוקם אי צילום עגול ובולט, ובתוכו מערך צילום מרובע הכולל ארבע עדשות ופלאש LED. השמועות בשוק גורסות כי המכשיר החדש מכוון לפלח הפרימיום, בניגוד לדגמים האחרונים של HMD Global שכוונו לשוק הביניים.

למרות שעדיין אין מידע רשמי על המפרט הטכני, מערך הצילום המרשים הזה מרמז על הכוונות של HMD Global להציב רף חדש בתחום הצילום בסמארטפונים. נזכיר כי הדגם האחרון של החברה, ה-Skyline, הציג מערך צילום משולש מרשים ברזולוציות של 108+50+13 מגה-פיקסל, אבל גם הוא עדיין לא התקרב לרמה של מכשירי ה-Lumia המובילים.

היורש של LUMIA 1020? הדלפה. צילום מסך, אתר רשמי
תמונות שדלפו חושפות כי במרכז המכשיר החדש ממוקם אי צילום עגול ובולט, בדומה ל-1020/אתר רשמי, צילום מסך

מכשירי Lumia התפרסמו בזכות איכות תמונה ועיבוד תמונה ברמה הגבוהה ביותר, הודות לטכנולוגיית PureView שפותחה במשך שנים. וחשוב לומר: HMD Global תצטרך להתאמץ מאוד כדי להשיב עטרה ליושנה ולהתחרות ביצרניות המובילות בתחום הצילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully