וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה אנושה לפיראטיות: הוליווד סוגרת את אתר הסטרימינג הגדול בעולם

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:06

בקרב עולמי נגד הצפייה הפיראטית, הוליווד זכתה בניצחון משמעותי. קואליציה של אולפנים גדולים וחברות הפקה הצליחה להביא לסגירתו של Fmovies, שירות סטרימינג לא חוקי שפעל מווייטנאם ומשך מיליארדי צפיות בשנה האחרונה

שלט טלוויזיה. ShutterStock
שלט טלוויזיה/ShutterStock

בישראל, זירת הפיראטיות מוכרת לנו בעיקר בזכות המאבק המתמשך בין אתר סדרות לארגון זיר"ה. אך בקנה מידה עולמי, המאבק הזה הוא רק קצה הקרחון. כעת, נראה שאחד משחקני הפיראטיות הגדולים בעולם ספג מכה אנושה. קואליציה בינלאומית למלחמה בפיראטיות, הכוללת אולפני הוליווד גדולים, הכריזה על ניצחון על Fmovies, שירות סטרימינג לא חוקי גדול הממוקם בווייטנאם.

הברית למען יצירתיות ובידור (ACE) - קואליציה עולמית למאבק בפיראטיות הכוללת ענקיות בידור כמו נטפליקס, Apple TV+, אמאזון, ואולפני וולט דיסני - הכריזה על ניצחון משמעותי במאבק. בסיוע המשטרה, ACE הצליחה לסגור את Fmovies, שכונה על ידה "אתר הסטרימינג הפיראטי הגדול ביותר בעולם", יחד עם כ-60 אתרים המקושרים אליו. על פי ACE, הקונסורציום הלא חוקי הזה, שכלל גם אתרים כמו Bflixz, Flixtorz, Movies7, Myflixer ו-Aniwave, צבר יותר מ-6.7 מיליארד ביקורים בין ינואר 2023 ליוני 2024.

המאמצים הללו מהווים "ניצחון מדהים עבור שחקנים, צוותי הפקה, תסריטאים, במאים, אולפנים והקהילה היצירתית ברחבי העולם", אמר צ'ארלס ריבקין, יו"ר ומנכ"ל איגוד הקולנוע האמריקאי (MPA) ויו"ר ACE, בהצהרה לתקשורת. לריסה קנאפ, סמנכ"לית בכירה ומנהלת הגנת התוכן ב-MPA, אמרה כי הסגירה של האתרים שולחת "מסר הרתעה חזק".

הודעת אתר "סדרות" לגולשים. צילום מסך,
בישראל, זירת הפיראטיות מוכרת לנו בעיקר בזכות המאבק המתמשך בין אתר סדרות לארגון זיר"ה/צילום מסך

בנוסף, במסגרת המבצע נסגר גם ספק אירוח הווידאו Vidsrc.to ואתרים הקשורים אליו, אשר על פי ACE הופעלו על ידי אותם אנשים. משטרת האנוי, בירת וייטנאם, עצרה שני גברים וייטנאמים בחשד למעורבות בהפעלת הרשת הפיראטית.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully