וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומובייל תספק אחריות מורחבת למכשירי פיקסל, במעבדה מוסמכת של גוגל

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 16:07

גומובייל חתמה על שיתוף פעולה ותציע ללקוחותיה אחריות מורחבת למכשירי פיקסל, הכוללת טיפול במעבדה הרשמית של גוגל באירופה. במסגרת ההסכם, בשנת האחריות הראשונה, לאחר בדיקה ראשונית במסגרת הרשת, החברה תקבל אישור החלפה (ללא שליחה לחו"ל) והמכשיר יוחלף

גוגל פיקסל 8 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
גוגל פיקסל 8 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רשת גומובייל חתמה על הסכם שיתוף פעולה משמעותי עם יבואן רשמי באירופה, המאפשר שדרוג משמעותי לשירותי האחריות למכשירי Google Pixel בישראל. במסגרת ההסכם, גומובייל תספק שירותי אחריות מורחבים, הכוללים טיפול במעבדה רשמית ומוסמכת של גוגל באירופה.

בשלב זה, גומובייל מציעה 6 חודשי אחריות נוספים, בנוסף לשנת האחריות הראשונה הניתנת כיום, ללא עלות נוספת. השירות זמין עבור כלל המוצרים המשווקים בגרסה האירופאית. האחריות הנוספת כוללת שירותי תיקון במעבדה רשמית של גוגל, המבטיחה את הטיפול האיכותי והמקצועי ביותר.

המשמעות היא שלקוחות יוכלו למסור את המכשיר לתיקון בכל אחד מסניפי הרשת, ונציגי הרשת ידאגו לכל תהליך הטיפול מול מעבדות גוגל והחזרת המוצר, לאחר התיקון או החלפת המוצר. בשנת האחריות הראשונה, לאחר בדיקה ראשונית של גומובייל, החברה תקבל אישור החלפה (ללא שליחה לחו"ל) והמכשיר יוחלף ללקוח.

ב-6 החודשים שמעבר לשנה הראשונה, המכשיר יישלח על חשבון הרשת למעבדה של גוגל באירופה ויתוקן, או יוחלף ללא תשלום. בשני המקרים, הלקוח יוכל למסור את המוצר בכל סניפי הרשת והטיפול יבוצע על הרשת (ללא עלות כמובן). לפי בדיקת וואלה טכנולוגיה, לא יהיה ניתן למסור לתיקון מכשירים שלא נרכשו מרשת גומובייל.

גוגל פיקסל 7 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ב-6 החודשים שמעבר לשנה הראשונה, המכשיר יישלח על חשבון הרשת למעבדה של גוגל באירופה. גוגל פיקסל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נזכיר שלגוגל אין כרגע יבוא רשמי בישראל, כך שההסכם החדש של גומובייל עם גוגל מהווה שדרוג משמעותי לחוויית הלקוח עבור המכשירים של החברה, ומבטיח שירותי אחריות איכותיים ומקצועיים למכשירי פיקסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully