וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ מבטיח לפרסם סרטוני עב"מים חדשים אם ינצח והודה ש"יכולים להיות חיים על כוכבים אחרים"

5.9.2024 / 0:01

הנשיא לשעבר הבטיח שאם יבחר הוא יפעל להכריח את הקונגרס לפרסם את האמת על עב"מים וחייזרים, כמו גם לחשוף תיעודים חדשים ומסמכים סודיים על רצח קנדי

דונלד טראמפ מבטיח: אחשוף עדויות על עב"מים/@lexfridman

נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ הבטיח שיחשוף לציבור צילומים ותיעודים חדשים וסודיים של עב"מים אם ייבחר בחזרה לתפקיד בבחירות בנובמבר. המועמד הרפובליקני לנשיאות אמר בראיון כי ידחק בפנטגון להסיר את הסיווג הביטחוני מסרטונים שתיעדו לכאורה עב"מים.

על פי הסאן הבריטי, לטראמפ יש כבר במשך לפחות עשור אובססיה כלפי חייזרים ותיעודים בלתי מוסברים של עב"מים. הוא אמר למגיש הפודקאסט האמריקאי הפופולרי לקס פרידמן שכשיבחר הוא בטוח יפרסם מסמכים וצילומים סודיים של תיעודים של עב"מים לכאורה.

כבר בשנת 2017 דיווחנו שקבוצת "פעילי הגילוי", שפועלת לחשוף את האמת אודות קיומם של חוצנים, מאמינה שאם תפעיל מספיק לחץ על טראמפ, טבעו ויהירותו יובילו לחשיפת האמת. הם מאמינים שנפלה בחיקם הזדמנות יוצאת דופן שתמנע את הרס כדור הארץ, אחרי ששנים נאלצו להתמודד מול נשיאים "רציניים" שהעדיפו, לכאורה, להסתיר את סוד החייזרים האפל מהציבור. הם מאמינים שהשינוי שמביא איתו טראמפ יפעל לטובתם, כשזה יחשוף את האמת על שלל המפגשים הסודיים שעורכים מנהיגי עולם עם חוצנים מאחורי גבנו.

טראמפ מבטיח: אחשוף את העבמ"ים

במהלך הראיון, פרידמן שאל את טראמפ: "האם תעזור לשכנע את הפנטגון לשחרר עוד קטעים, שהרבה אנשים טוענים שהם קיימים?" לכך ענה טראמפ: "אה כן, בטח, אני אעשה את זה. אני בהחלט אעשה את זה. אני אשמח לעשות את זה. אני חייב לעשות את זה".

המועמד הרפובליקני גם טען כי עמד בפני לחץ להסיר את הסיווג של תיעודים קודמים של מפגשים עם חייזרים והודה ש"יכולים להיות חיים על כוכבי לכת אחרים". הוא הוסיף: "אנשים הפצירו בי לא לעשות את זה אבל אני אעשה את זה בשלב מוקדם מאוד בכהונתי".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

צפו בראיון המלא

זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מדבר על עב"מים. הוא הזכיר אותם בפודקאסט אחר עם היוטיובר לשעבר לוגאן פול, שם אמר שיכול להיות שיש חיים על כוכבי לכת אחרים, למרות שהוא עצמו לא "מאמין".

כשנשאל האם הוא מאמין שתופעות חריגות לא מזוהות כמו עב"מים יכולים לאפשר לחייזרים להגיע לכדור הארץ, אמר טראמפ: "האם אני מאמין? לא, אני כנראה לא יכול להגיד שאני מאמין בזה. אבל נפגשתי עם אנשים שהם מאוד רציניים שאומרים שיש דברים ממש מוזרים שהם רואים מתעופפים שם בחוץ".

עוד בנושא
אובמה מאשר שהצבא ביצע תצפיות של עב"מים בלתי מוסברות: "לא יודעים מה הם"

טראמפ הוא זה שמונע מבני האדם לבוא במגע עם חוצנים

טראמפ כבר אמר בעבר שהוא יחשוף מידע נוסף ממגוון רחב של תיקים מסווגים לעם האמריקאי. בשנת 2021 טראמפ חתם על הצעת חוק הקוראת לסוכנויות הביון לגלות את האמת מאחורי תצפיות של עב"מים בבסיסים צבאיים.

זה קרה שנתיים לאחר שעב"מים נצפו מרחפים מעל בסיסים צבאיים סודיים ביותר וטסים ליד כלי טיס, לפי דיווח של הצי האמריקני. התצפיות הללו גרמו למפקדי הצי לנסח הנחיות חדשות לטייסים ולעובדי חיל הים האחרים המקלים עליהם לדווח על כל חפץ מסתורי שהם מזהים בשמים.

טראמפ גם אמר ששמע כמה "דברים מעניינים" על חייזרים כשרמז שהוא עשוי להסיר את הסיווג ממסמכים העוסקים בתקרית רוזוול הידועה לשמצה, אירוע העב"מים המפורסם ביותר בתולדות ארה"ב. בנוסף בראיון הוא הבטיח לפעול לחשיפת מסמכים סודיים הנוגעים לרצח הנשיא לשעבר ג'ון קנדי ולעבריין המין ג'פרי אפשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully