וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: השחקנית החדשה בתחום ה-GenAI

חברת Jeen.ai מתל אביב פיתחה פלטפורמה מאובטחת להטמעה מהירה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) בארגונים גדולים בארץ ובעולם

Jeen ai. יחצ, יותם רונן
Jeen ai/יותם רונן, יחצ

עודד טהורי חושף לראשונה את חברת Jeen.ai, הפועלת בתחום המתפתח של בינה מלאכותית יוצרת (GenAI). החברה פיתחה בשנתיים האחרונות פלטפורמה מאובטחת להטמעה מהירה של יישומי GenAI בארגונים גדולים, וכבר עתה מספקת את המוצר/השירותים שלה לעשרות חברות גדולות כגון ישראכרט, דלק, אוניברסיטת רייכמן, אמדוקס, פאדאגיס, סלקום ועוד.

Jeen.ai החלה את דרכה כספין-אוף של פעילות ה-GenAI בוואן טכנולוגיות, אשר מחזיקה ב-25% ממנה, ויצאה לדרך עצמאית ביולי 2024 במשרדיה החדשים בבית רסיטל בת"א עם כ-25 עובדים, במהלך שנועד להעמיק את פעילותה בשוק הגלובלי ולפתוח בפניה אפשרויות לגיוסים בשוק ההון.

Jeen.ai הוקמה במטרה לספק מענה לארגונים גדולים להטמיע טכנולוגיית AI ונתקלים בקשיים ביישום פתרונות וכן בהטמעה של הטכנולוגיה באופן המתאים לצרכי האבטחה והפרטיות של הארגון, לשם כך פיתחה Jeen.ai פלטפורמה מקצועית שתאפשר לארגונים לעשות זאת באופן עצמאי בליווי צוות החברה. את הפלטפורמה ניתן להטמיע על גבי הענן של הלקוח או הסביבה המתאימה לארגון כגון שרתים פיזיים והטמעה מהירה בעננים AZURE ,AWS ,GCP, או על שרתי NVIDIA מקומיים. מדובר במהלך מהותי לארגונים המספק בטחון לשימוש בטכנולוגיית ה Gen ai בנוסף לאפשרויות השליטה והבקרה שהפלטפורמה של Jeen.ai מאפשרת.

הפלטפורמה כוללת בתוכה פתרון ייעודי לאימון ה Ai על מנת לספק לארגונים מידע אמין ומדויק בשימוש בטכנולוגיה. כמו כן הפלטפורמה מאפשרת לארגון לבחור באיזה מנוע AI כגון open ai ,claude, llama, ירצו להשתמש ולהשוות בין התוצאות במידת הצורך ולנהל את התקציבים באופן ישיר.

עודד טהורי. אפרת קופר,
עודד טהורי/אפרת קופר

מנכ"ל Jeen.ai הוא היזם עודד טהורי, שהקים את חברת Sense.bi אשר נרכשה ב-2018 על ידי קבוצת וואן טכנולוגיות ב 26 מיליון שקלים, בה שימש עד לאחרונה כמנהל החדשנות וחטיבת ONE BI.
לחברה צוות חזק של מייסדים עתירי ניסיון המורכב מיוצאי וואן טכנולוגיות ומייסדי חברת הרובוטיקה הבינלאומית temi המביאים איתם יחד ניסיון מוכח של למעלה מעשור בפיתוח מוצרי תוכנה, דאטה, BI, ,AI וכן קשרים מעמיקים ויכולת הקמה מהירה של רשת הפצה בינלאומית וגישה ישירה לחברות אנטרפרייז מובילות בעולם.

מיטל נועם אשר ניהלה את One Robotix כיהנה כסמנכ"לית המכירות של ONE BI בעשור האחרון, מונתה לסמנכ"לית עסקים ב Jeen.ai, אורן גרינקר שהוביל את הפיתוח ב ONE BI מונה למנהל הפיתוח ב Jeen.ai. ציפי בבאי תכהן כמנהלת פרויקטים. בנוסף, יוסי וולף, מייסד ושותף במספר חברות רובוטיקה ו-AI מובילות ביניהן "רובוטים" הביטחונית, Robot Temi המפתחת ומשווקת רובוטים בכל העולם, מונה ליושב ראש החברה, וירון יואלס שהוביל את מערך השיווק, המכירות ומערך ההפצה והשותפים הגלובלי ב temi מונה לתפקיד המקביל ב Jeen.ai, בן לוי שהוביל את פיתוח המוצר של temi ישמש כמנהל המוצר הראשי.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יוסי וולף. טלי זליקוביץ,
יוסי וולף/טלי זליקוביץ

יו"ר Jeen.ai ואחד ממייסדיה יוסי וולף מסר: "הידע, הקשרים והניסיון שלנו בפיתוח מוצר והקמת מערכי הפצה בינלאומיים השתלבו לתוך ג'ין במהירות. המשימה שלנו היא לייצר ערך עסקי משמעותי בעזרת כלי AI למגוון רחב של שווקים וחברות ענק בארץ ובעולם.

עודד טהורי, מנכ"ל Jeen.ai: "ארגונים בכל העולם רוצים לנצל את הפוטנציאל של GenAI אך הדבר דורש מומחיות והתמקדות מלאה. הקמנו את Jeen.ai במטרה להתמקד בפיתוח מוצר מעולה, שכבר עתה מוטמע ומסייע לארגונים בארץ ובעולם ליהנות מטכנולוגיות GenAI שהותאמו באופן מדויק לצרכיהם, וכך להגיב במהירות לשינויים בשוק. בשלב זה החברה מאוזנת וצומחת באופן אורגני ומהיר ואנו בוחנים אפשרויות של שיתופי פעולה עם קרנות השקעה".

באמצעות הפלטפורמה הייחודית שפיתחה וצוות המומחים שלה, Jeen.ai מאפשרת ללקוחותיה להתאים וליישם פתרונות מבוססי GenAI שיתמכו בצרכיהם העסקיים, כגון: צ'אט ארגוני, תמלול וניתוח שיחות, מסייע AI דיגיטלי מבוסס מידע ארגוני, בוט AI ללקוחות, ושירותים נוספים המשלבים חדשנות עם ממשק ידידותי והטמעה מהירה. המערכת של Jeen.ai מאפשרת לשפר את היעילות, להגביר את התפוקה ולחלץ תובנות עומק מתוך הנתונים, והיא ניתנת להטמעה בסביבות ענן או בסביבה מקומית מאובטחת על שרתי NVIDIA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully