וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני כולם: קיבלנו הצצה ראשונה לאייפון 16 ולאפל ווטש 10

ינון בן שושן, קליפורניה

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 4:00

אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס רק הוכרזו, ואנחנו כבר עם הצצה ראשונה - היישר ממטה אפל בקליפורניה. הנה מה שחשבנו, ממש בקצרה - היתרונות, החסרונות ומה קרה לשאר דגמי אייפון 16

אייפון 16 פרו לצד אייפון 16 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ראינו אותם מקרוב - אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס./וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אמש (שני), באירוע נוצץ באפל פארק בקופרטינו, אפל חשפה את סדרת אייפון 16 החדשה לעולם. זכינו להיות בין הראשונים בעולם לקבל הצצה מקרוב ולהתנסות במכשירים החדשים מיד בתום האירוע.

כצפוי, גולת הכותרת של הערב הייתה סדרת אייפון 16, הכוללת ארבעה דגמים: אייפון 16, אייפון 16 פלוס, אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס. המכשירים החדשים מציגים שיפורים משמעותיים במצלמות, במסכים ובביצועים, וכוללים גם את פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל, Apple Intelligence, שתשולב במערכת ההפעלה iOS 18. אך החידושים לא הסתיימו שם. אפל ניצלה את הבמה כדי להציג גם את הדור העשירי של האפל ווטש, המציע עיצוב חדש ומסכים גדולים יותר, ואת האיירפודס 4, שמגיע עם סינון רעשים ועיצוב חדש.

למרות השדרוג בגודל המסכים, דגמי הפרו שומרים על המוניטין המוכר של אפל ומרגישים נהדר ביד, עם עיצוב מלוטש ואיכות בנייה ללא פשרות. אחד החידושים הבולטים הוא כפתור הצילום החדש, שמציע אפשרויות שליטה מתקדמות ואינטגרציה עם פלטפורמת הבינה המלאכותית החדשה של אפל. דמיינו לעצמכם מצלמים אובייקט ומיד מקבלים מידע רלוונטי או אפשרויות חיפוש מתקדמות - זה העתיד, והוא כאן ועכשיו. הביצועים של המכשירים, כצפוי, מרשימים ביותר. המעבד החדש A18 Pro בשילוב עם פלטפורמת Apple Intelligence מבטיחים חווית משתמש חלקה ומהירה, גם במשימות תובעניות כמו עריכת וידאו או גיימינג.

בעוד שדגמי הפרו מציגים מסכים גדולים יותר, דגמי הבסיס של אייפון 16 מרגישים מוכרים למדי, ואמנם העיצוב החדש מרענן, אך התחושה הכללית היא של "עוד מאותו הדבר". מנגד, כפתור הצילום החדש, גם כאן, מוסיף נופך של חדשנות ומעשיות, במיוחד בשילוב עם יכולות הבינה המלאכותית החדשות שרבים ימצאו בהם שימוש. בקיצור, סיבה לשדרג אם יש לכם אייפון ישן.

דגמי האייפון 16. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
דגמי האייפון 16 ו-16 פלוס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

האיירפודס 4 החדשות מציעות שיפור משמעותי בנוחות לעומת הדור הקודם. הן מרגישות מצוין באוזן, בניגוד לאיירפודס 3 שלעתים לא החזיקו כמו שצריך ולא התאימו לכל אוזן. אך ההפתעה האמיתית היא טכנולוגיית סינון הרעשים החדשה, שמצליחה לבודד רעשים חיצוניים באופן מפתיע, במיוחד בהתחשב בעובדה שאין גומיות אוטמות. נראה שאפל הצליחה לשלב נוחות ואיכות שמע ברמה גבוהה באוזניות החדשות שלה.

אפל ווטש 10. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מבט מקרוב: אפל ווטש 10/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ומה לגבי האפל ווטש 10? לאחר שנים של עיצוב דומה, השעון מציג רענון מבורך. המסכים הגדולים במיוחד מצליחים להציג כמות מרשימה של מידע, והעיצוב הדקיק הופך את השעון לנוח יותר על פרק היד. למעשה, נראה שאפל הקשיבה למשתמשים ושילבה את השיפורים הנדרשים בדור החדש. אמנם היה קשה לבחון את כל התכונות החדשות בזמן הקצר שהוקצב לנו, אך נראה שמדובר בשדרוג משמעותי ומוצדק עבור אלו שחיכו בסבלנות לדור חדש של השעון החכם של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully