וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים מתי האייפון 16 יגיע לישראל

ינון בן שושן, קליפורניה

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 17:28

פחות מ-24 שעות לאחר ההכרזה המסקרנת של אפל, רשת iStore ורשת iDigtal הודיעו (בנפרד) כי הן מתכננות להשיק את מכשירי האייפון 16 החדשים מוקדם מהרגיל, וזאת זמן קצר בלבד לאחר השקתם בארה"ב ובמספר מדינות נבחרות

אייפון 16 פרו. אפל, אתר רשמי
אייפון 16 פרו/אתר רשמי, אפל

פחות מ-24 שעות לאחר אירוע ההכרזה של אפל אמש (שני), שתי הרשתות, iStore ו-iDigital, משווקות רשמיות של מוצרי אפל בישראל, מתכננות להשיק את מכשירי האייפון 16 החדשים מוקדם מהרגיל - רק 6 ימים לאחר השקתם בארה"ב ובמספר מדינות נבחרות.

על פי המידע שהגיע אלינו, המכירה הרשמית של האייפון 16 בסניפי iStore ו-iDigital תחל ב-26 בספטמבר. יתרה מכך, מספר סניפים נבחרים של שתי הרשתות יקיימו אירוע מכירות לילי מיוחד (לילה לבן) ב-26 בספטמבר בשעה 00:01.

ברשת iDigital מציינים כי אירוע "הלילה הלבן" יכלול חגיגה של מוסיקה, מופעי רחוב, עמדות צילום והפתעות בלעדיות לחברי מועדון. המכשירים הראשונים שיגיעו לארץ יסופקו קודם לבאי הלילה הלבן וללקוחות המזמינים בהזמנה המוקדמת.

לצד מכשירי האייפון החדשים, iStore צפויה להשיק גם את דגמי האיירפודס החדשים ואת שעוני ה-Apple Watch Ultra וה-SE החדשים. עם זאת, השקתם של מוצרים אלה צפויה להתרחש לאחר ה-20 בספטמבר. ברשת פרטנר ציינו כי המכירה המוקדמת לשעונים החכמים תתחיל ב-20 בספטמבר ואלו יוספקו כבר ב-26 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully