וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית קונספירציה חדשה: האם האריס מקבלת הנחיות סודיות דרך העגילים שלה?

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 21:54

בעוד קמלה האריס ודונלד טראמפ התעמתו על הבמה בעימות הנשיאותי הראשון, תיאוריית קונספירציה חדשה התפשטה ברשת, והעלתה תהיות לגבי עגילי הפנינים של סגנית הנשיא. האם הם בסך הכל תכשיט אלגנטי, או שמא מסתירים טכנולוגיה סודית?

קמלה האריס. רויטרס
קמלה האריס/רויטרס

קמלה האריס, סגנית הנשיא, הגיעה לעימות הנשיאותי הראשון מול דונלד טראמפ כשהיא מצוידת לא רק בטיעונים חדים, אלא גם בעגילים נוצצים. אך מה שנראה היה כתכשיט תמים הפך למוקד סערה ברשת, כשמשתמשים ברשת החברתית X (טוויטר) העלו השערות פרועות שהאריס משתמשת בעגילים כדי לקבל הנחיות במהלך העימות.

האם פנינים יקרות או טכנולוגיה סודית? תיאוריות הקונספירציה התמקדו בעגילים של האריס, והשוו אותם לעגילי Nova H1 Audio, המשמשים גם כאוזניות אלחוטיות. למרות הדמיון הראשוני, בדיקה מעמיקה יותר חשפה הבדלים ברורים בין העגילים וכי היא עונדת את אותם עגילים כבר חודשים. הטענות הללו מהדהדות תיאוריות קונספירציה קודמות הנוגעות למכשירי שמיעה או חוטים בהם לכאורה השתמשו דמוקרטים בעימותים פוליטיים.

הקמפיין של האריס סירב להגיב לטענות, וחברת טיפאני, יצרנית העגילים, לא השיבה לפניות לתגובה. גם חברת Icebach, שעומדת מאחורי עגילי Nova H1, לא הגיבה, אך באופן תמוה עדכנה את אתר האינטרנט שלה בגרפיקה הקשורה לבחירות לנשיאות 2024, ויצרה רושם שהיא מנסה לרכוב על גל השמועות.

עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024. רויטרס, עיבוד תמונה
יאוריות הקונספירציה התמקדו בעגילים של האריס, והשוו אותם לעגילי Nova H1 Audio. העימות מול טראמפ, הליה/עיבוד תמונה, רויטרס

זו אינה הפעם הראשונה שרפובליקנים ותומכי תיאוריות קונספירציה מימין מפיצים טענות על דמוקרטים העונדים מכשירי שמיעה או חוטים. ב-2016 הואשמה הילרי קלינטון בכך שענדה אוזניה במהלך עימות נשיאותי, וטראמפ הפיץ טענות דומות נגד הנשיא ג'ו ביידן בשנת 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully