וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: סוני חשפה את הפלייסטיישן 5 פרו

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 22:22

הקונסולה החדשה של סוני תציע שיפורים משמעותיים בביצועים הגרפיים, עם מארז קטן יותר מהדגם המקורי. עם זאת, המחיר הגבוה עשוי להרתיע חלק מהשחקנים

פלייסטיישן 5 פרו. Sony, אתר רשמי
פלייסטיישן 5 פרו/אתר רשמי, Sony

לאחר ציפייה ממושכת ואינספור שמועות, סוני סוף סוף חשפה את הפלייסטיישן 5 פרו, הגרסה המשודרגת והעוצמתית ביותר של קונסולת הדור הבא שלה. ארבע שנים לאחר השקת הפלייסטיישן 5 המקורית, סוני מבטיחה לשחקנים חווית משחק מהפכנית עם ביצועים גרפיים חסרי תקדים.

דגם ה-Pro מציע שיפורים משמעותיים במפרט בהשוואה לדגם המקורי. השדרוגים המרכזיים כוללים מעבד גרפי גדול יותר, שיפור יכולות ה-Ray Tracing (טכנולוגיה שמשפרת משמעותית את הגרפיקה במשחקים על ידי השתקפויות מדויקות על משטחים שונים) ושיפור גרפי מבוסס בינה מלאכותית. המעבד הגרפי החדש כולל 67 אחוז יותר יחידות עיבוד וזיכרון RAM מהיר יותר ב-28 אחוז, מה שמאפשר רינדור מהיר יותר בעד 45 אחוז.

בנוסף, סוני מקווה לצמצם את הפער בין מצבי הביצועים והאיכות הגרפית שהשחקנים נאלצו לבחור ביניהם עד כה. הרעיון הוא להציע ביצועים גרפיים משופרים עם קצב פריימים עקבי יותר בכל המשחקים. אולפני המשחקים של סוני כבר מעדכנים את המשחקים שלהם כדי לנצל את השדרוגים האלה, וגם שותפים חיצוניים מתכננים לנצל את הכוח הנוסף של גרסת הפרו. תכונות נוספות כוללות כלי לשיפור ביצועי משחקים שיכול לשפר או לייצב את הביצועים של יותר מ-8,500 משחקי PS4 שתואמים לאחור, כך לפי סוני.

תכונות אחרות כוללות Wi-Fi 7, קצב רענון משתנה ותמיכה ברזולוציות 8K. בכל הקשור לעיצוב, סוני הצליחה להפוך את הפלייסטיישן 5 פרו לחזקה יותר מבלי להגדיל אותה בהשוואה לדגם המקורי הענק. חשוב לציין כי בדומה לדגם המקורי, אם תרצו כונן דיסקים או מעמד אנכי לקונסולה, תצטרכו לרכוש אותם בנפרד בתוספת תשלום.

הקונסולה תגיע לחנויות ב-7 בנובמבר במחיר של 700 דולר. ההזמנות המוקדמות יחלו ב-26 בספטמבר, אך טרם ידוע מה יהיה המחיר בישראל ומתי תגיע לחנויות בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully