וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עדכנתם גרסה? נטפליקס תפסיק לתמוך במיליוני אייפונים

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 10:35

נטפליקס מפסיקה לתמוך בגרסאות iOS 16, ומצטרפת לשורה של אפליקציות שדורשות עדכוני מערכת הפעלה אחרונים. גם בעלי מכשירים חדשים שאינם מעדכנים את המערכת עלולים להיתקל בקשיים דומים

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

נטפליקס הודיעה השבוע שהיא מפסיקה לתמוך בעדכוני גרסה לאפליקציה שלה עבור מכשירי אייפון ואייפד ישנים שתקועים בגרסת iOS 16. אמנם ניתן עדיין לצפות בנטפליקס במכשירים אלו, אך החברה לא מבטיחה שתתקן באגים או בעיות אבטחה שיתגלו בעתיד, אלא במקרים קריטיים בלבד. המשמעות היא שבעלי מכשירים ישנים ייאלצו להסתפק בגרסה הנוכחית של האפליקציה, או להשתמש בדפדפן לצפייה בנטפליקס.

השינוי משפיע רק על מכשירים שלא ניתן לעדכן ל-iOS 17, כגון אייפון X, אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, כמו גם מכשירי האייפד פרו והאייפד 5 מהדור הראשון של אפל. האתר 9to5Mac דיווח כי נטפליקס כבר מציגה התראה למשתמשים במכשירי iOS 16 מסוימים, המודיעה להם כי "עדכנו את אפליקציית נטפליקס! כדי להשתמש בגרסה העדכנית ביותר, התקן את iOS 17 ואילך".

הצעד של נטפליקס מעלה שוב את סוגיית ההימנעות מעדכוני גרסה, תופעה מוכרת בקרב משתמשי אייפון רבים שחוששים, לעיתים ללא בסיס, שעדכון הגרסה יפגע בביצועי הסוללה. למרות שהם מחזיקים במכשירים חדשים יחסית, החשש הזה מונע מהם ליהנות מהיתרונות הרבים של גרסאות חדשות, כמו שיפורי ביצועים, תכונות חדשות ותיקוני אבטחה חשובים.

למה חשוב לעדכן גרסה באייפון?

מעניין לציין כי לא רק בעלי מכשירים ישנים יושפעו מהשינוי הזה. גם אלו המחזיקים במכשירים חדשים יותר אך נמנעים במכוון מעדכון לגרסאות iOS חדשות, מתוך חשש שזה יפגע בביצועי המכשיר או בחיי הסוללה, עלולים למצוא את עצמם באותה הסירה. חשוב לזכור כי חששות אלו לרוב אינם מבוססים, וגרסאות חדשות של מערכת ההפעלה בדרך כלל מביאות לשיפורים בביצועים ובתיקון באגים. עוד פרטים אפשר למצוא כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully