וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד ללא קופאים? מקדונלד'ס בוחנת קופות אוטומטיות חדשות

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 10:51

מקדונלד'ס משיקה מכונות קופה חדשות המקבלות מזומן ומחזירות עודף, מה שעשוי להוביל להפחתת הצורך בקופאים אנושיים במסעדותיה. ומה יעשו העובדים?

מקדונלד'ס. ShutterStock
מקדונלד'ס/ShutterStock

מקדונלד'ס, רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם, משיקה בארה"ב דגם חדש של עמדות דיגיטליות להזמנה עצמית, המאפשרות לשלם במזומן ולקבל עודף. המהלך עשוי לסלול את הדרך לביטול הצורך בקופאים אנושיים בסניפים.

בשנת 2020, הרשת כבר הציבה מסכי הזמנה עצמית התומכים בתשלום בכרטיס אשראי ברוב סניפיה, אך לקוחות שרצו לשלם במזומן עדיין נאלצו להשלים את הרכישה בקופה. העמדות החדשות, שכרגע פרוסות רק במספר מצומצם של סניפים בארה"ב, יאפשרו ללקוחות לדלג על התור לקופה, כך לפי דיווח ראשוני של בלומברג.

אישה אוכלת המבורגר של מק'דונלדס. goodbishop, ShutterStock
יאפשרו ללקוחות לדלג על התור לקופה. מקדונלד'ס/ShutterStock, goodbishop

"השינויים האלה מאפשרים לזכיינים לעמוד בדרישה הגוברת של הלקוחות לאפשרויות דיגיטליות, ובו בזמן לשפר את המהירות והדיוק", אמר דובר מקדונלד'ס. במקום להציג את התפריט המלא, המסכים מאחורי הדלפק כעת ידגישו פריטים נבחרים ויעודדו את הלקוחות להזמין בעמדות הדיגיטליות או באפליקציה.

הזכיינים, המחזיקים ומתפעלים כ-95% מכ-14,300 סניפי מקדונלד'ס בארה"ב, יכולים לבחור האם לאמץ את העמדות החדשות. נכון לעכשיו, פחות מ-2% מהם עשו זאת. החברה, שמעסיקה כ-2 מיליון עובדים, אמרה שאין לה לוח זמנים להטמעה רחבה של העמדות. הדובר של מקדונלד'ס הדגיש כי המסכים החדשים לא יובילו לפיטורים, והקופאים יועברו לתפקידים אחרים, כמו מסירת הזמנות ללקוחות שהזמינו באינטרנט או שיפור חוויית הלקוח במסעדה.

עם זאת, קיימת דאגה שהמעבר המתמשך לאוטומציה יהפוך את תפקידי הקופאים למיותרים בעתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully