וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת ה-AI בסלון שלכם: כיצד היא משנה את חווית הצפייה בטלוויזיה?

בשיתוף סמסונג

26.9.2024 / 11:18

סמסונג עושה זאת שוב ומוכרזת כמובילה את מהפכת הבינה המלאכותית בטלוויזיות, עם טכנולוגיות חדשניות המשנות את חוויית הצפייה הביתית. כל הפרטים

סמסונג. יח"צ,
חידוש נוסף הוא טכנולוגיית OLED Glare Free, המפחיתה השתקפויות באופן משמעותי תוך שמירה על חדות התמונה, מה שמבטיח חוויית צפייה סוחפת גם באור יום/יח"צ

בעידן שבו הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, הבינה המלאכותית (AI) מובילה מהפכה שקטה בסלון ביתנו. הטלוויזיה, שהייתה פעם מכשיר פשוט להעברת תוכן, הופכת למרכז טכנולוגי חכם המשנה את אופן הצפייה והשימוש שלנו במסך.


18 שנים ברציפות

סמסונג, מובילת שוק הטלוויזיות העולמי במשך 18 שנים רצופות, ממשיכה לחדש ולשנות את חוויית הצפייה הביתית. עם נתח שוק של 30.1% בשנת 2023, על פי נתוני Omdia, סמסונג עומדת בחזית מהפכת הבינה המלאכותית, משלבת טכנולוגיות AI מתקדמות בדגמי הטלוויזיה שלה ומעניקה לצופים חוויה אישית ואיכותית יותר מתמיד.

איכות תמונה מושלמת בעזרת AI

אחד התחומים בהם ניכרת השפעת ה-AI היא באיכות התמונה. דגמי ה-Neo QLED וה-OLED של סמסונג, למשל, משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות לשיפור איכות התמונה בזמן אמת. הבינה המלאכותית מנתחת את התוכן המוצג ומבצעת אופטימיזציה של הגדרות התמונה בהתאם.
רבים שואלים איך זה נעשה והאם זה עוד גימיק? אז זהו שלא. זה באמת קורה החל מהשנה הנוכחית ורואים זאת באופן מוחשי. 


בליבה של טכנולוגיה זו עומד המעבד החדשני NQ8 AI Gen3, המצויד ביחידת עיבוד עצבית (NPU) שמהירה פי שניים מקודמתה. מספר הרשתות העצביות גדל פי שמונה, מ-64 ל-512, מה שמאפשר עיבוד מדויק יותר של כל פרט על המסך. טכנולוגיית AI Upscaling Pro מאפשרת לצפות בכל תוכן באיכות מקסימלית, בעוד AI Motion Enhancer Pro ו-Real Depth Enhancer Pro מעשירים את חווית הצפייה על ידי פיענוח אזורי האובייקטים ויצירת תמונה מקצועית באופן אוטומטי לדוגמה בכל תוכן ספורט עם כדור כמו כדורסל, כדורגל טניס ועוד הכדור תמיד יראה יציב חד וברור המעבד סורק בזמן אמת את השידור ומציג תמונה יותר חדה צלולה ויציבה באופן מוחלט.

שדרוג קטגוריית ה-OLED

בתחום ה-OLED בנוסף ל מגוון גדול יותר של גדלים בקטגוריית ה OLED השנה 55,65,77,83 אינץ סמסונג מציגה חדשנות משמעותית. בכל הסדרות בדגם ה-S95D למשל, מציג בהירות שיא מרשימה של יותר מ-1,340 ניטים בתוכן HDR - שיפור של כ-30% לעומת הדגם הקודם. טכנולוגיית ה-OLED ההיברידית מאפשרת להציג את מלוא נפח הצבע באישור PANTONE, גם כאשר בהירות המסך עולה עובי המסך 1 ס"מ מלמעלה עד למטה. 



חידוש נוסף הוא טכנולוגיית OLED Glare Free, המפחיתה השתקפויות באופן משמעותי תוך שמירה על חדות התמונה, מה שמבטיח חוויית צפייה סוחפת גם באור יום. הטכנולוגיה כוללת ציפוי נוגד השתקפות המותאם במיוחד למסכי OLED. כך ששחורים נשארים מושלמים ללא השתקפות מיותרת.

סמסונג. יח"צ,
חידוש נוסף הוא טכנולוגיית OLED Glare Free, המפחיתה השתקפויות באופן משמעותי תוך שמירה על חדות התמונה/יח"צ

מהפכת המסכים הגדולים וחווית המשתמש החכמה

ה-AI משפיעה גם על אופן השימוש בטלוויזיה. מערכת ההפעלה Tizen המתקדמת לשנת 2024 מציעה ממשק חדש ואינטואיטיבי יותר, עם מצבי הפעלה המותאמים אישית לכל אחד מבני המשפחה. כך, ברגע שהצופה מתחבר, הוא נהנה מהתוכן המועדף עליו.
סמסונג מובילה גם בתחום המסכים הגדולים, עם נתח שוק של 33.9% בקטגוריית הטלוויזיות מעל 75 אינץ'. החברה מציעה מגוון רחב של גדלים, כולל דגמי 98 אינץ' בסדרות Crystal UHD, QLED, ו-Neo QLED, המצוידים בטכנולוגיית Supersize Picture Enhancer הבלעדית, המבטיחה תמונה מקצועית גם בגודל ענק תוך שמירה על חדות ויציבות התמונה.-סמסונג פתחה מעבד בלעדי זה תוך הצהרה כי ניתן לצפות בגודל 98 אינץ גם במרחק של 3 מטר בלבד.

בנוסף, סמסונג מציעה סדרת MICRO LED במגוון גדלים מרשימים של 76, 89, 101, 114 ו-140 אינץ', המרחיבה את אפשרויות הצפייה בסלון הביתי.

טכנולוגיה פורצת דרך זו המאפשרת תמונה עוצמתית בהירה ועשירה יותר מכל טכנולוגיה שהוצגה עד כה, והמחיר בהתאם.

סמסונג מתקדמת צעד נוסף בשילוב הטלוויזיה כחלק אינטגרלי מהבית החכם באמצעות מערכת SmartThings

AI וסאונד בבינה מלאכותית

סמסונג הציגה מנגנון ייחודי המזהה מה מתרחש על המסך שאתם צופים, כך שהסאונד יהיה מותאם לכל מה שתבחרו לראות. לדוגמה סרטי אקשן ישמעו דרמתיים יותר, דיאלוגים ישמעו ללא הפרעות, כדורגל ישמע כאילו אתם נמצאים במגרש וכל זאת על ידי ניתוח AI מקצועי בזמן אמת.


הטלוויזיה כמרכז הבית החכם

סמסונג מתקדמת צעד נוסף בשילוב הטלוויזיה כחלק אינטגרלי מהבית החכם באמצעות מערכת SmartThings. מערכת זו, המחברת כיום למעלה מ-500 מיליון מכשירים, מאפשרת שליטה מרחוק על כל מוצרי הבינה המלאכותית בבית. באמצעות הטלוויזיה החכמה, לבנות סצנות הפעלה של מגוון מכשירים יחד, המשתמשים יכולים לנהל את כל המכשירים החכמים בבית, עם תמיכה בתקן Matter החדיש, מהפעלת מערכות החימום ועד לבקרת תאורה ומכשירי חשמל. תכונת Mobile Smart Connect הופכת את הסמארטפון לשלט רב-שימושי המציע למשתמשים שליטה מלאה במסכים ובמכשירים החכמים. בנוסף, הטלוויזיות החכמות של סמסונג משתלבות עם מערכות שמע מתקדמות, כמו Galaxy Buds, המציעות חווית שמע מקיפה ב-360 מעלות בסרטים, תוכניות ומשחקים. שילוב זה של טכנולוגיות הופך את הטלוויזיה למרכז השליטה של הבית החכם, ומעצים את חווית המשתמש הכוללת. ברגע שמתקינים את המסך מייד נבנה עבורכם הבית שלכם באופן קל לשליטה על הטלפון הנייד שלכם וגם על גבי המסך שהופך ללוח בקרה ביתי ענק, קל ופשוט מאוד לתפעול. בנוסף הטלפון הנייד הופך לבקר המשחקים שלכם ברגע שתבחרו לשחק משחקים במסך הגדול.

AI בכל המוצרים כמנוע צמיחה לחדשנות ואיכות

סמסונג ממשיכה לחדש ולשפר את מוצריה גם לאחר הרכישה. שירות Smart Forward מאפשר עדכוני תוכנה למכשירי חשמל קיימים, מה שמאריך את חיי המוצר ומשפר את הפונקציונליות שלו. לדוגמה, מקררים עם מסך Family Hub יקבלו תכונות חדשות כמו Quick Share להעברת תמונות מהירה, Buds Auto Switch למעבר חלק בין מכשירים, ו-Fridge Call לקבלת שיחות ישירות למסך המקרר.
בנוסף, סמסונג משפרת את יכולות הבינה המלאכותית של Bixby, העוזר הקולי שלה. Bixby המשודרג יוכל להבין פקודות מורכבות יותר ולזכור שיחות קודמות, מה שהופך את האינטראקציה עם מכשירי החשמל לטבעית ואינטואיטיבית יותר.תוך הטמעת מנגנון הגנה ברשת ייחודי Knox המאפשר למסך להיות מוגן במנגנון ייחודי בדיוק כמו הטלפונים הניידים , כך שיהיה מוגן מהתקפות סייבר.

סמסונג בתערוכת IFA. יח"צ,
תערוכת IFA המתקיימת השנה בפעם ה-100, מהווה במה מרכזית להצגת החידושים הטכנולוגיים של סמסונג/יח"צ

IFA 2024: במה לחדשנות ה-AI של סמסונג

תערוכת IFA המתקיימת השנה בפעם ה-100, מהווה במה מרכזית להצגת החידושים הטכנולוגיים של סמסונג. בתערוכה שתתקיים בברלין בין 6 ל-10 בספטמבר, סמסונג קטפה מספר רב שיא של פרסי חדשנות בקטגוריה והציגה את מגוון הטלוויזיות החכמות שלה המצוידות בטכנולוגיות AI מתקדמות. בדוכן של החברה, שהשתרע על פני 6,000 מטרים רבועים בחלל CityCube Berlin, יכלו המבקרים להתנסות באופן ישיר בחידושים כמו מערכת ההפעלה Tizen OS המתקדמת, טכנולוגיית OLED Glare Free, ומסכי Neo QLED 8K AI עם מעבד NQ8 AI Gen3. תערוכת IFA סיפקה הזדמנות ייחודית לצרכנים ולאנשי מקצוע לחוות כיצד הבינה המלאכותית משנה את עולם הטלוויזיות והבידור הביתי, והדגישה את מעמדה של סמסונג כמובילה בתחום זה.

מהפכת ה-AI בטלוויזיות מסמנת עידן חדש של צפייה חכמה ומותאמת אישית. עם חברות כמו סמסונג בחזית החדשנות, המשלבת טכנולוגיות AI מתקדמות עם איכות תמונה יוצאת דופן, נראה כי העתיד של הבידור הביתי צפוי להיות מרתק ומותאם יותר מאי פעם לצרכי הצופה. החברה צופה שעד סוף 2024 יהיו 200 מיליון מכשירי Galaxy עם AI בידי המשתמשים, מה שמדגיש את המחויבות של סמסונג להנגיש את יתרונות הבינה המלאכותית לקהל רחב ככל האפשר.

בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully