וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Aqurate מקבוצת UCL תייצג את מוצרי Dell Technologies לעולם הדאטה והאנליטיקה

סל הפתרונות בשת"פ החדש כולל את המותג Starburst, המאפשר לארגונים ניהול כמויות אדירות של מידע באופן חוצה פלטפורמות, ללא הצורך בשינוע שלו

Dell. יחצ,
Dell/יחצ

חברת Aqurate מקבוצת UCL תייצג מהיום את פתרונות ה-Dell Data Lakehouse של ענקית הטכנולוגיה Dell Technologies לניהול סביבתBig DATA בארגונים. הפתרונות הנכללים בשת"פ זה כוללים את יכולות ה-Data virtualization של המותג Starburst , אותו מייצגת Aqurate בישראל. הפתרון יוצג ב"פורוםDTF 2024" שעתיד להתקיים השבוע, ב-17 בספטמבר באקספו תל אביב.

Starburst הוא פלטפורמה אנליטית מתקדמת של Data Virtualization המאפשרת חיפוש וניתוח נתונים מכל מקור, ללא צורך בהעברת הנתונים למקום אחד ובשילוב היכולת לספק תובנות בזמן אמת. הפלטפורמה, הנכללת בחבילת ה- Data Lake House שלDell Technologies, מאפשרת לאנליסטים ולצרכני מידע נוספים לצרוך נתונים ממספר מקורות, ללא כל צורך בהעתקתם או בשינוע שלהם ויצירת Staging Area.

"במסגרת השת"פ, אנחנו מציעים פתרון אינטואיטבי וקל ליישום, בהשוואה לכל פלטפורמה מקבילה קיימת" מסר יוסי רודריק, מנכ"ל Aqurate. "חברנו לחברה רצינית שזיהתה את הצורך בבניית אגמי נתונים בזמן קצר, ללא הצורך בהקמה מורכבת של תשתיות. הניסיון שלנו והידע שצברנו בתהליכי שינוע נתונים ובוירטואליזציה, יאפשרו לחברות וארגונים לקבל את היתרונות הבולטים של שתי החברות - אקיורייט ודל".

מחברת Dell Technologies נמסר כי "יחד עם Aqurate נוכל לספק לארגונים פתרונות מתקדמים לניהול דאטה ואנליטיקה, בצורה חכמה ויעילה יותר. הניסיון הרב של Aqurate בשוק הישראלי, בשילוב עם הטכנולוגיות החדשניות שלנו, יאפשר לנו לעזור לחברות להתמודד עם אתגרי הדאטה של היום, בצורה הטובה ביותר."

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully