וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: אפל מסירה פריט אייקוני מהאריזה של האייפון

עודכן לאחרונה: 16.9.2024 / 19:45

במטרה להגיע ליעד אפס של פליטת חמצן: אפל מוותרת על מסורת אהובה, והמדבקות האייקוניות לא ייכללו עוד באריזות האייפון. והשינוי הזה הוא רק ההתחלה

מדבקות של אפל בתוך אריזת אייפון. ShutterStock
לצד הכבלים המסודרים והניחוח החדש, המתינו תמיד גם המדבקות האייקוניות/ShutterStock

לאורך השנים, פתיחת אריזת מוצר חדש של אפל, ובמיוחד אייפון, הייתה חוויה מיוחדת ומוכרת למעריצי החברה. לצד הכבלים המסודרים והניחוח החדש, המתינו תמיד גם המדבקות האייקוניות - סמל קטן אך משמעותי לזהות המותג.

השבוע, אישרה אפל כי עם השקת דגמי אייפון 16 ואייפון 16 פרו, הקסם הזה הולך להיעלם. המדבקות המוכרות לא ייכללו עוד באריזה הרגילה, ולקוחות המעוניינים בהן יוכלו לבקש אותן באופן ספציפי בעת הרכישה בחנות אפל. המחיר? 9 דולר.

השינוי, כך על פי אפל, נובע מרצונה לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית ולהתקדם לעבר היעד של אפס פליטות פחמן עד שנת 2030. באירוע ההכרזה בשבוע שעבר, אפל הדגישה במיוחד כי אריזות אייפון 16 ואייפון 16 פרו מבוססות לחלוטין על סיבים של קרטון וקליפות עץ, מה שמקרב אותה ליעד שלה להסיר את כל הפלסטיק מהאריזות שלה עד השנה הבאה.

אייפון 16. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל הדגישה במיוחד כי אריזות אייפון 16 ואייפון 16 פרו מבוססות לחלוטין על סיבים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מדובר אמנם בסוף של עידן, אך השינוי הזה אינו מפתיע לחלוטין. אפל כבר הסירה את המדבקות מאריזות של מוצרים אחרים שהושקו לאחרונה, כמו Vision Pro, iPad Pro ו-iPad Air. כך, למעשה, החברה ממשיכה במגמה שהחלה גם בסדרת מכשירי הדגל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully