וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מציעה מכשירים מחודשים במחירים מוזלים

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 10:59

פרטנר מציעה מגוון מכשירים מחודשים, ביניהם iPhone 11, iPhone 12 ו-Galaxy S21 Ultra, במחירים אטרקטיביים ועם שלושה חודשי אחריות

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר השיקה היום (שלישי) קטגוריה חדשה באתר שלה, המאפשרת רכישה של מכשירים מחודשים עם שלושה חודשי אחריות במחירים אטרקטיביים. לדברי החברה, המכשירים, שהיו בתצוגה או בשימוש, "עברו תהליך קפדני של בדיקות מקיפות וחידוש על ידי צוות המומחים של פרטנר לאבטחת איכות המכשיר".

בשלב הראשון, פרטנר מציעה שלושה דגמים פופולריים: iPhone 11, iPhone 12 ו-Galaxy S21 Ultra. החברה מתכננת להרחיב את ההיצע בהמשך ולכלול מגוון רחב יותר של מכשירים. רוני אראל גינזבורג, מנהלת אגף סחר וציוד קצה בפרטנר, מסרה: "הכניסה לשוק המכשירים המחודשים מאפשרת לנו להציע לצרכנים ליהנות ממכשירי דגל במחירים נוחים, ללא פשרות על איכות וביצועים, ולצד תרומה ושמירה על איכות הסביבה".

עוד לדברי פרטנר, הפרויקט נועד בין השאר גם לצמצם את הפסולת האלקטרונית ולסייע בשמירה על סביבה נקייה יותר. פרטנר מעניקה אפשרויות תשלום מגוונות של עד 36 תשלומים בחשבונית החודשית וללא תפיסת מסגרת אשראי. בשלב הראשון מוצעים 3 סוגי מכשירים ובהמשך יורחב ההיצע למגוון מכשירים פופולאריים נוספים.

מחירי המכשירים המחודשים:

  • אייפון 11 בנפח 128 גיגה-בייט: 1,079 ש"ח
  • אייפון 12 בנפח 128 גיגה-בייט: 1,549 ש"ח
  • גלקסי S21 אולטרה בנפח 256 גיגה-בייט: 1,599 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully