וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בינה מלאכותית ותלת ממד: הקמפיין החדש של Laline

ללין משיקה קמפיין פורץ דרך המשלב בין בינה מלאכותית ותלת מימד, ומביא לעולם הפרסום הישראלי רובד חדש של יצירתיות וחדשנות

קמפיין ללין לראש השנה. יחצ,
קמפיין ללין לראש השנה/יחצ

רשת ללין חוברת לחוד החנית של הטכנולוגיה ומציגה קמפיין פרסומי חדשני ומרגש לקראת ראש השנה בהשקעה של כ- 300,000 שקל, בשיתוף פעולה עם משרד הסושיאל my social והאמן הוויזואלי הבינלאומי טומי כהן. ללין משיקה קמפיין פורץ דרך המשלב בין בינה מלאכותית ותלת מימד, ומביא לעולם הפרסום הישראלי רובד חדש של יצירתיות וחדשנות.

ללין מציגה קמפיין פרסומי שנוצר בשיתוף פעולה ייחודי בין האדם למכונה. תהליך היצירה החל בסקיצות שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית, אשר לאחר מכן עברו תהליך עיבוד מתקדם על ידי האמן טומי כהן, שהפך אותן לעולם וירטואלי תלת ממדי קסום ומרהיב. העולם הווירטואלי, המתאפיין בפרחי איריס צבעוניים ובמוצרי ללין, מעניק לקמפיין נוכחות חזקה ויוצרת חוויה ויזואלית בלתי נשכחת.

טומי כהן, שנודע בשיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו מארבל, פולו, דיסני, מארק ג'ייקובס ולואי ויטון, הביא את ניסיונו העשיר והידע המקצועי שלו ליצירת עולם וירטואלי ייחודי עבור ללין.
השילוב בין הכישרון האמנותי של כהן לבין היכולות המתקדמות של הבינה המלאכותית, יצר תוצאה יוצאת דופן המשקפת את החזון של ללין להוביל את תחום השיווק והפרסום.

הקמפיין כולל סרטון באורך 10 שניות שיתפרסם על מסכים דיגיטליים בתל אביב והופק עם לא פחות מ - 9 תוכנות עריכה מתקדמות ביותר. לצד הסרטון, הופקה גלריה של תמונות תלת מימדיות עם כל הקולקציה החדשה.

הקמפיין יעלה בסושיאל ובשלטי חוצות דיגיטליים.

אורי גורן, סמנכ"ל בינלאומי ושיווק בללין: "אנו גאים להציג קמפיין פורץ דרך זה, אשר בזכות השילוב בין בינה מלאכותית ותלת מימד נוכל לייצר בולטות להשקת קולקציית החג ולהציג את המוצרים באופן מפתיע, יצירתי ומרגש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully